Monday, November 24, 2014

Vi maler og vi maler.....

Andreas har snekret foringer til takvinduet, og vært og kjøpt lister i dag. 
Syns han er utrolig flink!!
Selv maler jeg karmer, lister, dører, trappegelender, vegger og tak....

Trodde jeg skulle få på noen strøk i dag også, fordi jeg tok unna alle regningene søndag kveld, og min kontordag, skulle da bli maledag, men HAHA!
De ringte fra butikken og fortalte at det hadde kommer 3 paller fra Riviera Maison, og ute pøsregnet det. Det var bare så hive seg rundt, dra med seg regnklær og kjøre til byen.
Da jeg kom på jobb sto det bare 6 paller og ventet på meg, og jeg priset med lykkelig over å se ut som en veiarbeider, (neongult rengtøy!) tørr og lykkelig.

Jeg fikk alt inn, men har enda to paller igjen å pakke ut, + ta bilder og legge det i nettbutikken. Sati rekker ikke annet enn å svare på telefoner, mailer og pakke for tiden, så å legge varene i nettbutikken har blitt min kveldsjobb mellom malingsstrøkene.

Lykken er å ikke være arbeidssky! ;)
I morgen har jeg butikken alene, har de to pallene å pakke ut, prise og ta bilder , samt venter en ny levering.
Det går faktisk det også! ;)




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)