Saturday, November 1, 2014

Hva er deiligere på en fredag....?

Mitt speilreflex-kamera er fremdeles borte, så da må man atter en gang ty til mobiltelefonen, men for å si det sånn, så var det ikke bildekvaliteten jeg tenkte på da jeg sto her og knipset....
Duften av mitt nye badesalt, og tanken på å synke ned i det varme badevannet med mine forfrosne tær, okkuperte mitt hode akkurat da.
 Prøvde å pynte på utsikten ved å tenne noen stearinlys.
-Men må innrømme at det er noe annet som drar til seg blikket mitt....
 Ja, for jeg har fått meg takvindu igjen, men det mangler liksom noe.....
 Baderoms-serien min fra www.paradisetinterior.no er penere å se på da!
Vi har laget en ny kategori der nå som heter BAD  fordi vi har så mye fint til badet nå.
Deilig med helg!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)