Sunday, January 25, 2015

Bilder fra Gave & Interiør messa

Jeg og Idun var på messe torsdag og fredag, for å bestille inn litt varer til butikken. 
Nå skal jeg innrømme at Idun har nok enda flere bilder enn hva jeg rakk og ta, og grunnen er at jeg ofte sto med enten scanner eller bestillingsark i hendene.....
-men noe klarte jeg også å få til. 
Dette er altså varer som kommer inn i løpet av våren. 
Pallene som kom denne uka, var varer jeg bestilte på showroomet til Riviera Maison i oktober. 
 Dette er smakebiter på hva som venter....
 Noe for enhver smak....
 Men mest litt eleganse og glam....
 Ett meget spesielt bilde på 100x100cm i speil og "diamanter"
Nye LED-lys både med og uten mønster.....
(med timer og skikkelig lys)
 Av en litt dyrere kvalitet enn de vi har hatt før
 I både sølv og rosegull (ikke avbildet)
 Flere ulike bilder
 -med "bling" ;)
Vi var iallefall utrolig effektive, og fikk utrettet MYE på disse to dagene.
Vel hjemme, er det bare å brette opp ermene, og fortsette å innrede butikken.
-Bilder kommer! ;)
N

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)