Sunday, January 18, 2015

Butikken i Molde er nå STENGT!

De siste ukene har min manikyr utelukket bestått av maling UNDER neglene.
Jeg har nemlig jobbet iherdig med å pusse opp nye lokaler til Paradiset Interiør. 
 Har fått mye hjelp den siste uka, og her er lillesøster ute og går tur med snabeldyret (slipemaskina)....
 Om noen lurer på fargevalget er det selvsagt Paradisets Sand, -malingen som ble laget til butikken vår, og fås kun kjøpt på Coop Bygg i Molde.
 Sophie kom hjel fra Lillestrøm for å hjelpe til, og tar seg en styrkende tår på ett beger heftgrunn.
 Våre nye lokaler ligger i bygningsmassen til Samuelsen Maskin i Malmefjorden, i den delen som ligger lengst mot Molde. Skiltet er ikke kommet opp på veggen enda, for jeg må ha en lift.

Butikken i Molde er nesten tom nå, for familien min har virkelig stått på og hjulpet meg i helga.
Vet ikke helt når vi åpner igjen, fordi jeg ønsker å ha det meste på plass først, i tillegg drar vi til Oslo på messe på torsdag.
Nettbutikken er åpen, men Sati rekker ikke å pakke noe i morgen, da hun må plassere varene i sine splitter nye reoler.
PS Vareageret til nettbutikken øker betraktelig, da vi har fått over dobbelt så stor plass.

Mer i morra!



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)