Friday, January 30, 2015

Eneste som er ferdig er JEG!

Må bare le! 
TYPISK meg å la folk komme i mitt ikke-ferdig butikk-lokale, fordi jeg syns det er så vondt å avvise folk. 
Det det er hjerterom, er det husrom, tenker jeg, -uavhengig om det er en bolig eller ikke. Har tross alt "bodd" der den siste måneden, for jeg har pusset opp 9 rom i her siden 4/1.
I dag når jeg kom på jobb var bakplata på rammen der jeg skal ha knaggene vi selger, allerede kommet på, -men da jeg dro hjem hadde det fremdeles ikke kommet opp en eneste knagg.....
-Jeg har nemlig hatt folk innom hele tiden, og bare rukket å legge EN vare i nettbutikken, samt prisen noen blomsterpotter. 
  Nei, jeg angrer IKKE på at jeg flyttet, og selv om det ikke er plass til hverken barnevogner eller grillfester her inne, har nettbutikken fått det desidert mye bedre.
Sati har både fått plass til kaffekoppen og albuene på skrivebordet, og slipper å flytte på pappkartonger for å sette seg ved dataen! ;)
Jeg skal på jobb i morgen, men så ha fri på søndag og mandag. Første fridagen siden 28/12 i fjor!! ;)
(Mulig jeg vil få abstinenser da....)
N


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)