Friday, July 24, 2015

Fake, fake, fake!

Fremdeles øsende regn og jeg har benyttet ettermiddagen til å slettet all gjeld, og bestille nye varer.
Jeg kan med hånden på hjertet si at fremtiden virker lysende, det eneste jeg er redd for er at det blir veldig mye arbeid på meg fremover når jeg har mistet en herlig ansatt. Hun tok svært mye av det forhatte kontorarbeidet, så nå vil jeg ha mindre mailer fremover! ;)
 Buketten min på bordet er fra butikken, for mine egne roser og pioner råtner i hagen. Disse er da ekte fake, og evigvarende ;) Kanskje jeg burde plassere noen av disse ute, sånn at sneglene mister gebisset. Hadde vært noe, ja!
Ønsker meg oppholdsvær i morgen, men det er vel mer trolig å vinne i lotto, -selv når en ikke tipper.

Skal finne ett opptat på nettet av solskinn og sette på tv'n hele dagen, og late som, sammen med mine kunstige blomster.
Ha en fin dag!

N

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)