Wednesday, July 8, 2015

Ferie!!

Det kjedeligte med å dra på ferie i juli er at det er så mye som skjer i hagen, og jeg syns jeg går glipp av så mye. Den enslige irisen på bildet har mange søsken som venter på å springe ut, men jeg får nok ikke se de, fordi jeg sitter på en ferge over fra Horten til Moss. Heldigvis får svigermor, -som passer hus og hage for oss kose seg med dette hver dag....

Vi reiser litt på lykke og fromme, og legger litt planer underveis. Eneste vi vet er at vi skal til familie i Drammen til helga. -Er ikke sikker på om vi har sagt fra at vi kommer da, men men ;)


Nå skal jeg sette meg og kose meg med en bunke regninger som jeg ikke rakk å fikse før vi dro. Slipper jo ikke unna! ;)
Ha en herlig dag! 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)