Monday, July 13, 2015

Trivsel og frustrasjon....

Jeg trodde faktisk ikke at jeg skulle savne jobben min etter en uke på ferie, men det gjorde jeg faktisk, og syns det var utrolig kjekt å komme tilbake i dag. 
 Det må da bare bety at jeg trives! :)
(Til tross for at jeg egentlig ikke liker papp og isopor...!!)

Det første som møtte meg i det jeg parkerte bilen på jobb, var ett stappfult lager hos naboen, som tar imot varene mine når jeg er borte.
Blir visst ikke arbeidsledig denne uka, og må tvinge min kjære til å hjelpe meg litt i morgen.
40 betongurner skal pakkes og sendes, og med emballasje er hver pakke nesten 10 kilo.... Har fått unna noen i dag da, men fikk ikke stappet flere inn i Opelen min. (Lillesøster låner varebilen igjen, -veldig praktisk når en drasser på 2-3-4-7 håndvesker med "det aller nødvendigste" ;) )
I morgen vil også Maria være med å hjelpe til, og lillesøster må komme med varebilen min så det blir rene familiebedriften. Det er en balansekunst å drive for seg selv uten at familien blir misfornøyd om en jobber for mye, men heldigvis viser begge tvillingjentene mine interesse for å hjelpe til, og snakker om at de skal jobbe i butikken når de blir eldre.
Ser for meg senarioet med tvillingjentene i butikken samtidig. Kundene ser generelt ikke forskjell på de, så det kan bli komisk....
-Da vi var i Holmbu i helgen, trodde hun på nabobåten at jeg hadde to barn: En sønn, samt en datter som byttet klær hvert tidende minutt...!! Lo så jeg nesten gråt: Nei, det er to av de da!! ;)

Nå skal jeg bare legge inn litt av nyhetene som har kommet, og fortsette på boken min som jeg egentlig ikke fikk begynt på før vi var på tur hjem i natt. (Ferie for meg inkluderer ALLTID bok= lykke!!! ;) )




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)