Monday, February 22, 2016

Barnearbeid kan lønne seg....

Jeg og ungene har noen vinterferie noen dager, før de drar til tante, og jeg på jobb igjen. 
Selv om jeg har fri har jeg noen oppdrag som må utføres, og i helgen skulle jeg ta bilde av de nye rotting-brettene vi har fått inn, da vi trengte skikkelig bilder i nettbutikken. 
Tvillingene mine er litt interessert i hva jeg driver med, -av og til og denne gangen spurte jeg om de ville hjelpe meg. 
Så mens jeg publiserte dette bildet på nettet, stylet og knipset de det store brettet i samme serien..
 Mor kom med ett par tips, og jeg syns de var veldig flinke. Det komiske er vel at en helt tydelig ser at bildene er tatt fra svært lav høyde, -for jentene mine er jo ikke akkurat av typen flaggstangfrø.
Men når man gir oppdrag, og det utføres, må man jo også bruke det, samt gi belønning! 

Dette bildet ble nytt produktbilde i nettbutikken, og lønn ble jentefilm & popcorn i stua. 
I dag var de med meg på jobb en liten tur, for å hjelpe Benedikte med å pakke nettordrer, -og lønna skulle være å shoppe på den nye Wow-butikken i Molde.
Kan si det ble vel egentlig lønnsutbetaling på forskudd, da det endte opp med å spille Minecraft med lillebror i steden.  Uansett er bursdagskjolene i boks for juni, og DET må være rekord for å være meg, men det føles godt.
I morgen ønsker vi oss fint vær, slik at vi kan tenne bål og grille ute, men jeg har en mistake om at vi enten må grille pølser på pledd foran ovnen inne, eller ty til taco.
Seriøst, nå vil jeg ha vår!!

1 comment:

  1. Veldig fint det store brettet! Jeg er så glad i brett til å samle pynten på, og trikset er jo ofte å få dem store nok! Synes jentene dine var kjempeflinke jeg! Ha en fin dag og en flott uke! Mvh Norges beste vestkant, www.hannetoves.blogg.no

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)