Tuesday, February 23, 2016

Klesvaske-ekstase!

Siden jeg er så flink til å skryte av mannen min med tellekant-fetisj, må jeg nesten legge ut bilde av vaskerommet, for å bevise at jeg snakker sant! 
Nå må jeg innrømme at i dag er det ikke helt slik her, fordi jeg har har flere dager fri, og har også tvunget jentene til å rydde rommene sine. Etter rommene er ryddet, er det skittentøy opp til blomsterpotten på øverste hylle, og man formelig hører vaskemaskina stønne i smerte. 
 I mellom mating av vaskemaskin og tørketrommel har jeg i dag fått gjort noe jeg gleder meg stort å fortelle kundene mine om, men fordi jeg ikke kan si noe mer akkurt nå, må jeg holde munn i noen uker til. Jeg er bare SÅ spent, og tror jeg aldri har vært så glad mens jeg har sortert klær noen gang!
Jepp, fremtiden er spennende, og det er da bra!
-Men ikke glem å leve i dag!! :) 

3 comments:

  1. Oj, det vegg stativet var genialt :-) Selger du det i butikken?

    ReplyDelete
  2. :) Ja, her: http://www.paradisetinterior.no/products/carlislelaundry-rack-by-riviera-maison

    ReplyDelete
  3. Supert. Dette må jo være et superprodukt.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)