Thursday, February 4, 2016

Kjøkkenkos

 I dag har jeg hatt en etterlengtet hjemmedag, -og bestukket min kjære for å ta de innkjøpene jeg hadde på min dagsplan, -etter jobb. Selv har jeg ryddet og vasket, og knipset nye bilder til bruk i blogg, nettbutikk og sosiale media.
 Flotte bilder er viktig når en bretter seg ut på nett, noe de fleste er enig i.
Pus derimot, er ikke overbevist. Ikke er han sikker på at han ELSKER sine nye Riviera-matkopper heller, for helst vil han drikke av sluken på badet....
Man har vel alltid sine ønske om endringer i hjemmet, og jeg selv er på jakt etter kjøkkenbord med de riktige målene. Alternativet er å bytte plate på dette, og flytte bena. For mye arbeid for meg nå, så det blir vel nytt, -om det ikke er noen som tipser meg om en snekekr som kan ta på seg oppdraget.
 Jeg skal også gjøre noe med benkeplatene, men først BAD! :)
I morgen venter jeg ett par paller med nye varer, og håper virkelig at vi slipper mer snø. Ta inn varer i snødrev er ikke min favoritt..... 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)