Tuesday, June 7, 2016

A little glam....

Vi har fått inn så mye fint i butikken den siste tiden, og jeg går bare rundt og kverner i hodet over hvordan jeg skal innrede vårt kommende anneks, samt rommet til Jr som skal pusses opp.
Jeg har jo lyst på ALT! ;)
Hadde det ikke vært for at Leon allerede har klokke på rommet, så skulle han ha fått en slik
-Råtøff!!
 Speilet fra Eichholtz har jeg siklet etter siden jeg så det på messa i Paris i høst, men jeg har ikke funnet ut hvor det passer best inn her hjemme. I mellomtiden får det henge på jobb.
I bakgrunnen skimtes de flotte lerretsbildene med blingstener. Utrolig flotte også på nært hold!
Denne klokka er også fantastisk flott, men det er slettes ikke lett å ta bilde av den, for alt gjenspeiler seg i glasset når en knipser. 
 Digger også bil-bildet, men jeg kjøpte 2 bilder med bil på til Leon for over ett år siden.
Løve-lampen er den siste vi har på lager nå. Innmari tøff!
Dette hestehodet kom denne uken, -er usikker på om størrelsen kommer frem på bildet. 50cm...
 Alltid vanskelig med disse størrelsene på bilder. Her satte jeg likegodt en kaffekopp ved Datcha Hurricane. Og nei, det er ikke en dukkekopp....
 Bildet med speilrammen her, ser jo bittelite ut, men er faktisk en halv meter bredt! :)
Jeg fant en sengegavl jeg trodde jeg var tom for, oppe på lageret i forrige uke! :)
Den har en nydelig mellomgrå farge, og er 180cm bred.
Det ble veldig elegant interiør i dag, -stilen jeg har bare blitt mer og mer glad i.
Her er hjemme hos meg....
Men jeg er fremdeles utrolig glad i antikk og gamle møbler, og har akkurat kjøpt meg "nytt" kjøkkenbord, samt en gammel ny-oppusset kommode. Sistnevnte har jeg ikke hentet enda, og kjøkkenbordet må jeg pusse ned og beise bordplaten på, da innleggsplaten ikke er lik resten.


1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)