Wednesday, June 1, 2016

Ett lite "hjemmebesøk"

Jeg fikk dette bildet av Angelina Daybed som jeg har fått produsert til butikken min, fra min gode venn Mads i Oslo. Syns det er utrolig morsomt å se igjen tingene en sender til folk rundt om i landet, hvordan det blir når de kommer til sitt nye hjem. 
 Mads bestilte seg lysekrone fra Eichholtz via meg da vi var i Stockholm tidligere i år, og sånn ble det i ny-leiligheten hans. :)
Glasslyktene på bordet kommer også snart i nettbutikken min, og lykten på høy sokkel, i vinduet kommer inn i slutten av juli. De har vi ventet på siden i februar. Man må bare være tålmodig i denne bransjen ;)
Syns det har blir fantastisk flott!
Kreative Mads, -som mange kjenner best som @ByMads har nylig fått seg jobb som ledende design-ansvarlig hos Initio Eiendom, og sendte meg i går dette bildet fra den nye leiligheten de straks er ferdig med på Lillestrøm.
Hele leiligheten er fylt med Eichholtz-varer, og oser av eleganse og stil.
Selv sitter jeg og jobber med en tilleggsordre til Eichholz nå, og etter diverse snap fra Lillestrøm, bare eter den på seg.  Gleder meg utrolig mye til vi skal til Paris i høst, og se høsten nyheter derfra. Denne gangen skal min kjære være med, og jeg gleder meg stort. På tur med både Andreas og Mads, da tror jeg at jeg må utstyre meg med Tena for å ikke le på meg urinlekkasje! ;)
Kjekt å ha noe å se frem til når sommeren er på hell.


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)