Tuesday, June 7, 2016

Vakkert i hagen....

Nydelig sol i hagen nå på søndag. 
 Jeg spiste sen frokost ute på verandaen, -for de andre hadde spise for lengst...
Det hender at jeg forsover meg i helgene, men sånn blir det når en jobber til langt på natt.
Jeg skulle så gjerne ha jobbet i flere timer i hagen, men momsoppgjør og diverse sto for tur, så det ble mange timer innendørs over papirer i steden. Kjedelig er bare fornavnet!
 Rakk å få veiledet bergklematisen og blåregnen min til å bli blomstergardin da. De vil så gjerne inn i huset under takutspringet, men dit vil jeg ikke ha de, så jeg kjorer de bortetter veggen i steden.
Bergklematisen vokser noe kriminelt, så til neste år er den vel på vei inn på soverommet vårt! (der vinduet står på gløtt, oppe)
Hagen har vokst ekstremt i de siste ukene, fordi det har vært så varmt, og jeg har vannet mye.
I kveld har jeg holdt sofaen, pent oppbrukt, kan man si, og nå når jeg kanskje kan få litt fri fremover, blir det iskaldt!
Typisk!

4 comments:

  1. He-he! Så litt utrygt ut der oppe i stigen! Det blir kjempelekkert ser jeg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Da tror jeg at Maria skulle ha knipset bilde når jeg står på toppen av stigen!! ;)
      -Står jo på øverste trinnet her, men den har en topp som er beregnet for verktøy ol. der står jeg til stadighet og vagler!! ;)

      Delete
  2. Helledussan så fin hage du har.
    Klem

    ReplyDelete
  3. nydelig :-)

    http://dysleksiden.no/

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)