Thursday, December 13, 2012

Litt videre....

Min kjære (ste)far har kurset min kjære i 30-minutters Lær-deg-å-legge-flis-kurs, og her er resultatet så langt! :)
 -Han har også lagt ene sida på pipa da, men fikk ikke knipset dette med Ipad'en min. (fikke forresten ny kamera-brikke i går, men har jobbet siden...)
Her er, -for de som ikke har set den før: Min fantastiske skisse i ett sykelig skjevt perspektiv! ;)
Gulvet er ferdig, -måtte legge relle fliser, da diagonale ville gi for mange skarpe kanter i kappene.
-Ninas idéer er jo ikke alltid gjennomførbare.... ;)
Vi har det originale V-fas panelet i alle takene her oppe i andre etasje. Men siden jeg elsker at de forskjellige rommene ikke ligner på hverandre, ble det perlestaff her. Spottene er Andreas' sitt ønske, dermed kan jeg da fritt velge andre lamper!!! ;)
 Her er rommene vi lagde inne i veggen. Dvs. Jeg tegnet og Andreas laget. (Jeg sparklet, fuget og har malt da! ) Rommet der jeg sitter, skal få dører. De andre skal ha hyller.....
 Til slutt litt inspirasjon.
Liiiiker dette, altså! -Fant det etter at jeg laget skissen min da.
Ellers går dagene med til jobb, jobb og atter jobb.....
Men så lenge man liker jobben sin, er det jo ingenting å klage på! ;)

2 comments:

  1. Ååååå, nydelig flis da ! Har vurdert den over kjøkkenbenken. Som vanlig blir alt det du oppgraderer nydelig. Hilsen Frid v Hustadvika

    ReplyDelete
  2. Dette blir bra :)
    Utrolig flink mann du har!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)