Tuesday, January 1, 2013

Hjemme hos oss...

 Noen bilder fra hjemmet vårt i julestasen.
Enkelt og rent, og ikke overdollet.....
 Måtte kutte ned på noen av mine hjemmelagede dekorasjoner i år, pga butikken. (travelt)

Storesøster feiret jul oppe på Inderøya denne julen, og siden hun tar buss oppover, ble noen av pakkene værende hjemme. Kjekt å dele de på to kvelder også, har jeg forstått.
Prøvde å ta bilde av huset vårt i går, for det er så koselig når det er mørkt, og en ser alle lysene inne.
Siden jeg alltid har det travelt, hadde jeg ikke tid til å få til dette bedre, men men....
Med manglende tak og en vissen hage, er det ikke flott, men det har vel sitt potensiale.... ;)

Har fylt verandakassene med granbar, og tent lykter både i hagen og på verandaen.

Andreas jobber for fult med badet i kveld, mens jeg prøver å tvinge en øvre luftveisinfeksjon tilbake der den kom fra. Har ikke tid til å bli syk nå!!!

;)
Og godt nyttår! ;)





3 comments:

  1. Beautifull chrastmas photos from your house. Happy New year 2013.
    Jana

    ReplyDelete
  2. Hvor er gardinene på øverste bilde fra? :)

    ReplyDelete
  3. Et riktig godt nyttår til deg!!
    Nydelig pyntet julehus!

    En glede å følge deg videre i 2013!
    Alltid inspirerende å kikke innom deg!
    Din sjarmerende stil og din flotte hage i blomst er en fryd for øyet!

    Takk for alle flotte øyeblikk her inne på bloggen din!
    Klem fra Hilde

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)