Thursday, January 17, 2013

Ikke alt er like enkelt.....

Å blogge er en evig balansegang over hva man skal fortelle og ikke fortelle.
Den siste tiden har jeg slitt med ting man IKKE blogger om, for å henge ut folk en en gang har vært glad i, er ikke pent. Særlig ikke når det er skjellige grunner for dens oppførsel.

Det er i slike påkjenninger jeg er glad for at jeg har trauste, nesten litt kjedelige Andreas, som alltid er der, og aldri avviser meg uansett hvor teit jeg oppfører meg. Så jeg har LITT dårlig samvittighet over at han ikke fikk noe nytt, da jeg var på to runder med speed-shopping i dag. 
 Æsj, i går kjøpte jeg en pose meg fugemasse til han i går, -så han kan ikke klage sååå mye heller da. Og jeg har skaffet to lister til badet (vi skulle ha 4!) -selv om jeg la de igjen i Molde....

Som ett plaster på liste-såret kjøpte jeg en pose scampi hos innvandrer-butikken to kvartaler fra min egen butikk (ANBEFALES!) -men det hjelper vel lite når jeg også satte igjen de i butikken min i Molde......
 Travelt med å komme meg hjem i dag, for jeg hadde ett hode som kjentes ut som det var brukt på folk før. Nå er det delvis reparert på Paracet, vin og Ibux, så jeg sitter her og syns livet ikke er så værst.
 Dagene har gått med til enormt mye jobbing, og pakker er sendt i øst og vest. Må spe på med å sende, og det er mange der ute som ønsker pakke i posten. Mye arbeid, men jeg har god hjelp av Sati, så det går fremover.
 Nå venter bare ett enormt fjell av rene klær som skal brettes sammen, 6 senger med utbyttingsklart sengetøy og ett bad jeg tror en kan sette potet i.
Storesøster og Charlotte skal på familiens gård i helgen, mens Maria får venninne på overnatting i morgen, og mamma skal gi henne 100% oppmerksomhet!
Tror dette kan bli en bra helg. <3 nbsp="nbsp" p="p">


4 comments:

  1. Hei

    Du må ikke slite deg helt ute. Store "jinter" kan brette klean sine sjøl;-))

    ReplyDelete
  2. Stå på, Nina.<3
    Du klarer det du må, vet du. Jeg er her, for deg.

    Stor klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  3. Synes du er flink jeg!! Jeg har maset litt på bordet fra deg, men er mer gleder enn "mas" :) -Tina

    ReplyDelete
  4. Ikke alltd livet skal være lett, men sånn er det jo bare. Det hadde jo vært kjedelig hvis alt gikk påå skinner.. :) Og du kommer deg fint igjennom dette også :)

    God helg Nina :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)