Tuesday, October 1, 2013

Enda er det litt sommer igjen....

Når man ikke har tid til noe annet, nyter man hagen fra vindu og veranda.
Jeg skulle så gjerne har vært minst en runde i hagen hver dag, bare for å sugd inn litt av lukt, syn og følelser, men etter to uker med defekt data, er det ikke tid til sånt når man omsider har kjøpt seg en ny. Mailer skal besvares, reklamasjoner sendes og varer bestilles.......

Så en får bare ta noen korte blikk ut av vinduet, for å kjenne litt på gleden der ute.
Dette er en av grunnene til at jeg har bygd opp hagen slik jeg har gjordt det, og grunnen til at jeg ikke ønsker balkong rundt hele huset.
 Jeg vil SE ut og ned!!
I dag er det 1 oktober, og fremdeles er det mye flott ute. Lover å knipse flere bilder senere!
PS Litt hage-stæsj igjen i butikken som skal ut nå! Alt er rimelig nedsatt og prutningsbart! ;)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)