Thursday, October 10, 2013

Min nye superdeilige venn!!

 Jeg har snart vært sammen med min kjære i 8 år.
Det er bare det at det har vært 8 lykkelige år, og selv om det til tider har vært slitsomt, er det nok ingen grunn til å bytte han ut med det første.
 Det er heller ikke Andreas som er grunnen til at jeg har fått en ny kjæreste, -og han må ganske enkelt bare dele seng med oss!
I dag fikk min nye flamme bli med meg på jobb, og etter en liten stund brøt jeg ut:
-Å, jeg kjenner ikke skulderen min lenger!!!
 Det mest slitsomme i livet mitt for tiden, er jo at kroppen har kommet i reprasjonsalderen, og man begynner virkelig å kjenne at man både har skuldre, rygg og armer, selv når en ligger helt i ro.

Min nye venn heter Voltarol Forte, og jeg elsker den!
Så min kjære fastlege får ikke besøk denne uken heller!
Jeg liker alt jeg kan utsette! :)

Derfor blir det glassveranda og bok i morgen ettermiddag!
Snart helg!


1 comment:

  1. Piękny domek masz:) Wszystko w nim jest idealne!!!!!!!!

    Zapraszam do siebie: iloveshabb.blogspot.com

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)