Sunday, January 26, 2014

Egoistisk og så selvopptatt!

Å være helt alene gjør meg regelrett til en slags egoist.
Å ha kun seg selv å tenke på, fordi ungene er hos venner og slekt, og har det som plommen i egget, og mannen på årsfest med jobben, og slettes ikke tid til å snakke med meg på telefonen, gjør at jeg brått har en hel del tid til å tenke bare på meg selv.
Plutselig kan jeg både bruke tid på badet, stikke ned på nabobutikken (Oslo City) og kjøpe det jeg trenger, og ikke minst knipse "selfies" for å sende til den dyps savnede forloveden min på SMS.....
Ja, for vi er forlovet nå, Andreas og jeg. 
På nyttårsaften, den siste dagen i 2013. Det tok bare åtte år..... 
Så mens andre kanskje benytter sjansen til å stikke ut på livet i Oslo by, velger Nina å tilbringe lørdagskvelden først på kino med gode venner, og etterpå interiørblad i senga på Royal Christiania kl 23.05. 
Jeg kjenner overhode intet behov for å gå ut uten Andreas. For det første så er det ikke alltid like gøy å bli sjekket opp av fremmede menn fordi en ganske enkelt ser blond og naiv ut, gang på gang, men også fordi at jeg heller har lyst til å utnytte tiden til å planlegge fremover, og savne kjæresten min litt. 

Jeg koser meg i mitt eget selskap....
 I tillegg har jeg mengder av kataloger og bilder av flotte ting jeg drømmer om å ta med hjem og pynte med hjemme. Det er jo bedre å bytte ut pynten sin, enn å bytte ut mannen. Billigere også, når man tenker på hvor dyrt det blir å kjøpe han ut av denne rønna vi bor i!
Nei, gresset er ikke mye grønnere på den andre siden av gjerdet, -og jeg er seriøst glad i forloveden min, det har jeg merket godt denne helgen, når vi knapt har hatt tid til å snakke med hverandre!
 I tillegg til pynt til huset, har vi plukket ut litt kråkesølv til oss selv.
Både jeg og Sati elsker glitter og "bling", og får aldri nok av tilbehør.....
Vi har også klart å ordne slik at vi får flere sånne flotte pulsvarmere inn igjen i butikken!
Og nye luer!
Min kom godt med i kalde Oslo.
Som sagt så elsker jeg bling, og lever også i troen på at noen syns jeg er litt mer tøff og rocka når jeg kler meg sånn, selv om jeg har det naive blikket til en utrangert sjampo-modell fra 80-tallet. (Men ikke håret da!) Jeg er så lei av å bli stemplet som mindre smart, og veldig lettlurt at jeg kan ikke få sagt det!
Antrekk: Favoritt-genseren min er fra butikken min, bukse: en eller annen amerikans nisse, belte fra Sorbet, armbånd med bling fra Våga (butikken min) og klokka fra Michael Kors. Sokker: Rema 1000 :) *kniiis*
Nei, på tide å komme seg hjem til mann og barn, og slutte å være så selvopptatt!
Her er forresten krukkene jeg tenkte ville passe godt på badet!
De var visst så heldige at de fikk ramme på seg de da! Ikke alle som får det! ;)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)