Saturday, January 18, 2014

Glamourliv og tvangsarbeid

Bare en liten hilsen fra mitt super-glamourøse liv, der jeg halve dagen har stått i termodress og båret, og stablet ved. 
Selv syns jeg kropparbeid er helt OK, og grøsser med tanken på treningsstudio, med nyskjerrige blikk og svettelukt. -Nei, gi meg heller noe vettugt å gjøre, som både er fysisk, og som en har glede av i ettertid.....

Ellers tvinger vi faktisk ungene til å bli med på mye forefallende arbeid her i huset, men det pleier ikke å ta så mange minuttene før humøret er på topp igjen, og de faktisk innser at det ikke er så ille å være en av mange som tar ett tak for fellesskapet. Unger tar definitivt IKKE skade av hverken å bære eller stable ved, støvsuge eller vaske litt. Ikke noe galt i å ha vaskehjelp, men jeg vil ikke at mine barn skal se på det som en selvfølge, og forvente at de også skal ha det når de blir stor. 
-Etterpå er det selvsagt familiekos!

Belønningen i dag ble bytur for de som ville være med, og ett ønske i form av klær eller en leke.
Selv fikk jeg meg en softis og en ny potteplante, da diverse juleblomster har blitt kompostføde. 
De små gleder! 
 Rakk ikke knipse bilde i termodress, -men om du viser dette til min kjære, er det eneste han vil se er en meget møkkete BMW. (Vi kjører jo gjennom denne undersjøiske tunnellen flere ganger om dag, og der siver saltvannet inn, og bilene blir både hvite og grå!)
Vi har ikke så mye snø, men har hatt noen dager med minusgrader. 2+ i dag, men absolutt ikke varmt for det, så da jeg kom hjem igjen, tok det ikke lenge før ullsokkene kom på....
Så det siste bildet er kveldsglamour da. Ullsokker og Michael Kors. I tillegg har jeg ett lite glass med rødvin på lur, og ett uthus FULT av ved!!!
;)
Livet er ikke så aller værst alikevel.
Ha en flott lørdagskveld!!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)