Friday, January 31, 2014

Sjølfis!

 Jeg kjemper for å holde øynene åpne, og gjesper og nesten får kjeven ut av ledd.
Har egentlig tusen ting på hjertet, men er tom for batteri, etter en lang arbeidsdag i en voksende butikk.
På tide å finne senga......
 Siden jeg selv ser ut som en sliten oppvaskklut, tar man lett i bruk "arkivbilder" fra fredag, da jeg var i Oslo og sendte bilder til min kjære hjemme.
Gøy med ny mobil!
 Snille kjæresten min som skal tømme varebilen min for boss i morgen. Glamour-jobben som butikkeier burde vel dokumenteres i lasterommet på bilen min! *Hurra*!

Nei, må legge meg på lading og håpe av noen av de 3 som jobber for meg begynner å komme seg. Jeg kunne drept for en fridag! ;)


1 comment:

  1. Ta noen vellfortjente timer på puta ;)
    Moro at butikken din vokser og går bra, det unner jeg deg virkelig!! du har MAAAASSE lekkert!

    Ha en fin helg,
    Klemmer

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)