Tuesday, January 21, 2014

Forandring fryder!!!

 Januar er virkelig en måned der en kjenner at en virkelig MÅ ha forandringer hjemme.
Jeg kjenner at jeg begynner å utvikle en allergi til mitt eget hjem, der jeg er lei det meste, -men sånn er det vel når jeg ikke kan være i hagen og lade batteriene.....
Har "stjålet" noen bilder fra en av våre leverandører:




 Alt dette er varer som i perioder er, eller kommer i butikken. Vi tar aldri inn mange av hver, så utvalget endres fra uke til uke....
 Denne lampen har vi to stk inne av nå, steintøffe!!
 Jeg har tatt med meg ett sånt speil hjem og prøvd det i stua. I morgen ryker derfor det hvite ut, og ett nytt sølv/svart kommer opp over sofaen. (Dvs større enn dette, ja!)
 To dager igjen til messe, og i morgen skal jeg på jobb og lage messe-tilbud til dere!
Husk: Det er bedre å bytte ut litt i stua, enn å bytte ut mannen når du er lei! ;)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)