Wednesday, May 14, 2014

Allerede lei!!!

Jeg fikk noen timer i hagen i kveld også, -selv om jeg ikke kom hjem fra jobb før klokken var 18.00 
Har klippet plena for 3 gang i år, -før 17 mai! 
Lei allerede!!!
-Mye kjekkere å luke!
 I kveld har vi det flotteste måneskinnet, (mobilbilde) men det er ganske kaldt ute, så jeg har lagt ett tykt badelaken over verandakassene, mine som fremdeles står delvis beplantet under verandaen. Får jo helt sjokk disse stakkarene som er vant å stå inne i ett varmt drivhus!
Nå skal det bli litt tv-kos før jeg bekker meg i seng. Vært en lang dag på jobb, og har virkelig fått brukt kroppen.


2 comments:

  1. Wspaniały widok!!! Księżyc pięknie odbija się w wodzie:))) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Oi, oi, oi - du har en helt nydelig hage!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)