Sunday, May 11, 2014

Rollefordeling er noe til greier!

 Bloggen har blitt så utrolig nedprioritert for tiden, for jeg holder på med alt annet.
En kveld er det familiekos, så er det maling, så film og kjærest, og i kveld ble det haging.
Har mange bildet på lager, og her er ett par fra jobb:
 Jeg bestiller inn jevnt og trutt, og jeg tror at Riviera Maison er fornøyd med å få oss som kunde, for nå har jeg kommet av tellingen hvor mange paller vi har mottatt siden februar. Noe må jeg innrømme har havnet hjemme hos meg da, for jeg syns det bare er så utrolig kjekt med litt forandringer i hjemmet.
Har planer om mange endringer, og mye maling, men er litt stuck i husmaling ute (male hele huset, hagestua og dukkestua). Min kjære har jo malekostallergi, så han maler ikke.  Heldigvis gjør han utrolig mye annet, -inkl ting jeg virkelig ikke liker, -som å støvsuge, vaske bil, bake, skifte dekk og stryke klær......
Her er hans Instagram-bilde i dag! ;)
Bakt Foccaciabrød og tacopizza-snurrer mens jeg har plantet blomster i potter og kasser i hagen!
FLINK!!!
Jeg har også ansvaret for å tenne lys i stua, tydeligvis, -men det går fint når man har gjort seg fortjent til en ny lykt fra butikken! :)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)