Saturday, May 31, 2014

Uhelbredelig gal....

For noen dager siden begynte min første storblomstrede klematis å blomstre i hagen. 'Miss Bateman' heter den, og blomstrer på fjorårsskuddene sine.
 Jeg klippet ikke denne ned i vår, derfor blomstrer den ganske høyt oppe på buen nå først....
 Så hva gjør man ikke for å få til å knipse bilde av den.....?
Joda, man henter en gardintrapp, selvsagt!!!
Det var i grunnen ganske morsomt å se hagen fra en ny vinkel, -her er rosehagtornen min sett fra luften!
 Ganske sent i kveld dette, så bildene er ikke helt supre (mobilbilder)
 Ellers går tiden med til maling, malig og atter maling. Alt skal males, bortsett fra bilen min!
PS Tirsdag blir jeg hjemme endel timer på formiddagen for å dele planter! :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)