Thursday, June 5, 2014

Helt nye bilder fra hagen....

Det er så utrolig flott vær for tiden, og jeg "bor" utendørs når jeg ikke er på jobb. 
Har knipset noen bilder fra hagen, -flere fra litt andre vinkler enn før, da man begynner å få skikk på større deler av eiendommen. (Nei, laaaaangt fra bra alt enda!)
 I familie "tak" har vi en stk dukkestue uten takstein, ett hus uten skikkelig tak, ett uthus med rustent tak (skal males) og en stk paviljong der taket ligger fremdeles i pakken sin i en stol inne i paviljongen!
Nå blir taket på huset fikset i august, og uthuset må jeg vel klare å få til (om det tåler vekten av meg...!) Jaja, Rom var ikke bygget på en dag!

 Etter at jeg tok dette bildet, gikk jeg inn og hentet maling, og malte den andre foten på badekaret også..... Oransje har aldri vært min favorittfarge, og det blir den aldri heller!

 Var det nå jeg skulle linke til bildene av hvordan hagen så ut for 6 år siden??
OK, HER har du de! (klikk på de blå bokstavene)

1 comment:

  1. Jeg elsker hagen din Nina!!!
    Du er helt rå på plantesammensetninger!
    Nyter hvert et hageinnlegg:)
    Håper på flere lange fine sommerdager,slik vi har hatt i det siste:)
    Klem Caroline

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)