Tuesday, September 2, 2014

Dagens medbragte....

Jeg har tvangsflyttet legoen til kjøkkenbordet, for å få lov å spise på stua igjen. Snart skal Jr få eget lekerom her i første etasje, for vi blir gal av å tråkke på legoklosser....
 Stolene som nå hører til hagestua står her mens hagestua er spisebrakke for en battaljon med snekkere. Og selv om både stolene tåler en hel del, samt at jeg ikke er redd for de, ønsker jeg ikke at snekkerne skal bekymre seg over å lage flekker på møblene mine mens de jobber her.
I morgen, derimot må de vel vike plass for noen andre her og havne på kjøkkent.
 Dagens medbrakte fra jobb er disse utvalgte duftlysene fra Yankee Candle.
Vi har prøvd ulike duftlys i butikken og hjemme, og disse er definitivt de beste. Utrolig lurt å kunne teste ut forskjellige dufter med disse små til kr 30,- som jeg har i 4-7 kvelder.  Noen sorter kan jeg brenne to og to lys med samme duft, men andre er sterke nok med kun ett i min store stue.

Jeg brenner de i sånne enkle lysglass...
 -Oppi fine lykter, eller i telysestakene som jeg har stående på peishylla.

 Det som irriterer meg ille i dag, er at jeg glemte å kjøpe med meg to sånne puter før jeg dro hjem!
-De kom inn i dag, og vi har solgt 3/4-deler av alle vi bestilte inn, før de kom! Dessverre får vi ikke etterbestilt fordi leverandøren er sluttsolgt.
Om vi har flere igjen, finner du de HER!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)