Wednesday, September 10, 2014

Fantastisk overraskelse!

Vi fikk en utrolig hyggelig overraskelse på jobb i går.
Ett bud kom innom med dennesammeplatingen, og en eske sjokolade....
 Og på kortet sto det: "Hjertlig takk til dere hjelpsomme og dyktige jentene i Paradiset. En spesiell takk til Sati som jeg har hatt mest med å gjøre. Jeg ønsker dere en fin høst."
Hilsenen kom fra Maren A. En trofast kunde av vår nettbutikk.....
-Jeg ble målløs, og nesten på gråten. Her mottar vi klager fra skuffede kunder som får pakkene sine feilsendt, og rotet bort i posten, og noen knust under veis, -uten at det er vår feil, men klart at vi må ta imot kritikken. Dette var bare utrolig godt, -særlig for Sati som driver nettbutikken.
TUSEN TAKK, SNILLE MAREN!!!
Selv er jeg en type ganske bløt person, og jeg klarer hverken å svare folk stygt tilbake om de kommer med noe frekt, eller avvise folk som har behandlet meg stygt for flere år siden.
Jeg velger å tro at det er noe godt i alle, bare at hendelser og ubetenksomhet får frem det værste i folk til tider.
Om noen syns de har fått dårlig service hos oss, har de enten kommet på en svært dårlig Nina-dag, eller ganske enkelt oppført seg usmakelig. Jeg beklager det første, men kjære vene, -det er noen som ikke helt tenker over hva de sier av og til også....
Og en ting til: Om du virkelig er så møkkete at du ikke har råd til å kjøpe deg såpe, syns jeg virkelig synd på deg!!! (Rekordstor statestikk på stjeling av såpestykker i butikken, nemlig! *koko*!)
Jeg har nemlig hatt godt til til å reflektere over livets realiteter, mens jeg har malt gangen.
Er enda ikke helt ferdig, men kroppen min er ferdig for i dag. Vitaminpiller skal kjøpes inn i morgen, for jeg kjenner meg litt frynsete. En god nyhet reddet meg fra den helt store sorgen i dag, nemlig at teglsteinen til taket kommer i morgen tidlig! HURRA! :)
Kan noen forresten komme med innspill om jeg også skal male veggen i trappeoppgangen?? -Det er den fargen i andre etasje, og det blir rart der oppe om jeg også maler denne mørk....
Hodepine.com


3 comments:

  1. Hei

    En god regel er å male tilstøtende rom i farger som står godt til hverandre.
    Om du synes det blir rart med den mørke fargen oppe, stopper du der du er.
    Videre er det enklere å avgjøre hva man skal gjøre ut fra bilder, enn å se det i virkeligheten.
    Hva med å ta bilde av andre etasje, legge det inn i et redigerings-program (evt .Jotun fargevelger), å se resultatet der, før du tar beslutningen?

    Lykke til med beslutningen:)
    Hilsen en interiørkonsulent:)

    ReplyDelete
  2. Fordi du fortjener det <3
    Jeg hadde malt veggen i samme farge som resten av gangen....

    Ha en fin dag videre :)
    Klem,Kari

    ReplyDelete
  3. Så hyggelig med overraskelser! BÅDE sjokolade og blomster. Trappe-gangen ble veldig fin. Farger og nyanser man kan leve med lenge.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)