Sunday, September 7, 2014

Holder ikke hviledagen hellig....

Som vanlig så kommer bloggingen i andre rekker når jeg starter opp med ett nytt prosjekt. Da er jeg så ivrig at jeg jobber enten til jeg stuper i seng, eller dumper i sofaen med en film. 
 I perioder er det ikke mye fri å få når man driver for seg selv, derfor er søndagene kjærkomne. Hellig eller ikke, skal noe bli gjort, må det jobbes!
Så mens mamma jobbet, fikk Leon sin aller første fisk. Var lei meg for at jeg gikk glipp av det, derfor må jeg forevige det her. Det ble iallefall nok til middag til både meg og Andreas, mens fiskekongen selv mente han ikke likte fisk.
Leon ønsket derimot brus (Ramløsa er det egentlig!) til middagen, -men for å få det, MÅTTE han smake på fisken.
Etter endel overtalelse, og truing med å ikke dra på flere fisketurer, gapte han over biten med torsk, potet og gulrot.
-Men det var jo godt, jo!  ;)
Jeg har jo ikke bare hatt fri i helga, -og har også levert møbler til to kunder i dag også. Jeg er skikkelig imponert over den høye kvaliteten, og det solide treverket (eik)
 Ble så inspirert av alt det nye, at jeg måtte male litt inne i huset mitt også (etter at jeg gikk tom for maling ute. -Les mistet malingsbøtta ned fra taket! *Typisk Nina*! )
Men er ikke kommet så innmari langt, da jeg brukte lang tid på å pusse vegger og takdragere. Lover å knipse noen i morgen! :)




1 comment:

  1. Hei! Jeg må le litt av fiskekongen din som "trodde han ikke likte fisk". Typisk unger! ...og typisk at de liker det allikevel hvis man får overtalt dem til å smake. :) Var ikke akkurat noen dårlig fisk han debuterte med heller da!
    Jeg ser at du har mistet malingsbøtta ned fra taket. Dekket malingen godt der den traff da? ;) Jeg spør fordi en bekjent av meg tømte beise-spannet sitt nedover seg sjøl en gang...ved et uhell selvfølgelig...og kommentaren hans var. "den dekker godt ser jeg..."!

    Ha ei fin uke!
    June
    Nostalgi & Skriverier

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)