Thursday, September 4, 2014

ENDELIG.....!

Så etter to måneders forsinkelse, kom endelig møblene min!
40"s kontainer, stappfull av møbler som måtte losses på en time.
Men det er jo ingen sak når man har både søster, svoger, stefar, bror, samboer, venninne og til og med husvert til å hjelpe meg! Og snille mamma som passet min søte nevø mens foreldrene jobbet.
Losset den på litt over en halv time vi! ;)
Inni åpenbarte seg imponerende herligheter, -mye flottere enn hva jeg hadde forventet! (Dvs under ett tonn av papp...!)
Her er bare bildet av noe, men det var over 100 møbler der.
 Jeg må vel frem med både hender og mobiltelefiner for å klare å dele hvor store, tykke og flotte disse sengegavlene er!

 En her uprøvd sofa! :)
Denne skal hjem til meg!! ;)
 Totalt forelsket!!!
 Og vips så har vi byttet ut stolene våre i butikken! :)
Ignorer den hodeløse i speilet!
Enda har jeg ikke fått frem alt, men butikken er overfylt av varer, og jeg trenger så sårt å bli kvitt en slik MED puff:
Kr 4000,- for begge!! :)
PS Lurer du på priser og mål på møblene, så ligger nesten hele oversikten HER!



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)