Saturday, June 20, 2015

Dårlig med stripping....

Det er snart midtsommer, og jeg har ikke brukt shorts enda i år, og kun hatt t-skjorte ute en dag, og det var i april. JIPPI!! :P
I kveld da jeg kom hjem fra jobb var det greit med tynn jakke, og ingen ullsokker, og det kjentes deilig å ikke fryse på fingrene under hanskene. Tidligere denne uka har jeg blitt klissvåt og dermed blåfrossen....
En av mine storblomstrede klematis har endelig sprunget ut, -den har jo stått med knopper i månedsvis.
 Fremdeles ikke overflod av blomster i hagen, men rundt dammen er det jo også mest bladplanter.
 Jeg har flere flotte rododendron'er da, så humlene svelter ikke i hjel, men selv om jeg hører det summe, kunne det nok ha vært flere av de.
Hatt en lang dag på jobb i dag, og mye nytt har kommet inn. Rekker sikkert ikke å legge alt på nettet i helga, men har kommet godt i gang.
Håper været blir bra i morgen, for det kommer noen flotte jenter hit i bursdag, og den skal feires i hagestua.
:)
God helg!! 

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)