Thursday, June 11, 2015

Hverdagsgleder i møkkaværet!

Jeg prøver alt jeg kan å ikke fokusere på det bedritne været, så denne uken har jeg jobbet lange dager, sett 2 filmer og lest en bok. 
Bok + bad = sant. -Helt til en omtrent går i oppløsning!
Jeg trøster meg også med at dårlig vær, gir økt nettsalg, noe som gjør at min butikk slettes ikke går konkurs, og Posten på Skålasenteret iallefall ikke blir nedlagt! ;)
Det fine med å bade nå, er at jeg har fått takvindu over badekaret, og kan ligge å se på himmelen.
Det kjedelige er at den er grå og veldig våt....
Det fine er at en finner en flaske rødvin på spiskammereset, etter at dunken jeg har drukket på i en evighet er tom, -og jeg trodde jeg var fri.
Det kjedelige er at akkurat denne vina smakte hoggorm, så det ble juice i steden.....
Det flotte er jo at juice er sunnere, -men dessverre ikke denne, for denne inneholder også sukker! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)