Sunday, June 21, 2015

ENDELIG!!

Etter dagen i dag, bærer jeg min solbrenthet med GLEDE!
Jeg har nemlig fått årets første dag i bikini, og oppdaget at jeg hadde en eller gang i høst, at jeg hadde lagt igjen all solkrem med mer enn solfaktor 10 i ferieleiligheten i Alanya... 
-Har jo sjelden bruk for det hjemme, men så pleier man jo også å få dosene med sol litt mer sporadisk gjennom våren....
Så jeg er faktisk ganske rosa foran, -bortsett fra den delen av meg som har skult meg bak en bok.....
Vi har stort sett bodd i bakgården i dag, -bortsett fra ungene som har vært på stranda med storesøster, som har kommet hjem fra internatskole. 
 
Jeg klarte bare ikke å legge denne fra meg, og unnet meg defor en dag med ferien. Andre har jo 4-5 uker med ferie i året, og selv har jeg jo hatt 1-2 de siste årene, så en søndag med ferie er lov! ;)
Anbefales!!
PS Anbefaler ikke å legge igjen all solkrem i Tyrkia da!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)