Sunday, November 25, 2007

En søndag FØR kreativiteten slår inn!

I mangel på motiver i dette rotehuset, plukker jeg frem noen fra fotoarkivet for å friske opp bloggen. Hyllen over, er en tidligere mørkebrun sak fra Casa Interiør jeg har malt i "slitt" stil. Dette stillebenet er noe av det første jeg ser når jeg slår øynene opp om morgenen, og pynter opp på veggen ved klesskapet mitt på soverommet.
Tvillingenes rom ble pusset opp før jeg visste om hvilke kjønn det ble. "Risør" heter fargen, og jeg liker den så godt at jeg i tillegg har malt dukkestuen i samme farge. http://www.hagegal.no/hagefora/v/NinaS/album1590/album1657/IMG_2516.jpg.html

Kommoden ble pusset opp til meg av bestemor da jeg var liten, og sto på mitt første barnerom frem til jeg hentet den og pusset den opp til datteren min, Nathalie da hun var liten.
Vaskestellet tror jeg at jeg betalte 350 kr for på auksjon. Muggen har ett skår i kanten oppe, fatet er helt.
Hyllen er en av mine mange selvgjorte med selvkomponerte knekter.

Nå skal jeg rydde hus etter oppussing og førjuls-kaos!


3 comments:

  1. Så fine bilder!! Både ramma med hjerte på og blomsterkransen på det første bildet har jeg også! Ser ut som vi handler en del på de samme butikkene ja! :)
    Jeg er også lei av det brune og svarte i interiøret. Tidligere hadde jeg alt i svart og brunt.. lykter, rammer og det meste. Nå har jeg malt alt hvitt og pakket noe på loftet.
    Jeg liker det som er hvitt i fjøsbutikken deres med andre ord - skulle gjerne vært mer hvitt der! :)

    ReplyDelete
  2. Ja, er helt enig med deg angående det hvite! Jeg driver for øyeblikket å maler messing!
    Ellers savner jeg litt mer "fransk landstil" fra leverandørene våre, og vurderer sterkt å finne noen andre i tillegg. Bestikket mitt er flott da! (derfor jeg begynte med Perfect Home!)

    ReplyDelete
  3. Så fint barnrum.det var så fint med ljusblå målad panel.det har jag aldrig sett förrut.
    Kram Pernilla

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)