Tuesday, October 27, 2009

Litt mer eller mindre....

Har lovt en av leserne mine legge ut bilde av den rektangulære engleputen min.

Slenger samtidig med noen bilder fra gangen med det samme.

Speilet er også fra Mathilde M, og er veldig spesielt.
Bildet er fullstendig ute av fokus, men det er fotografen også i dag. *Ler!*

Stor M og madonnafigur er fra Jeanne d'Arc, mugge og skål fra Bloomingville. (altså varer jeg selger)
Har fått spørsmål om link til butikken min, men butkken min er i mitt hjem enda, og den siden, den er du på nå!
Under Labels: Butikken, ligger det flere bilder.

Nå skal jeg se litt tv og
prøve å tømme melketanken. Hmmm....

Mer siden!

1 comment:

  1. Den engle puten var kjempe fin...
    *litt misunderlig*
    Hehe
    Klem

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)