Wednesday, October 7, 2009

Noen av nyhetene i Paradiset!

Litt nytt både på meg og til butikken min.
Denne lampen var så mye større enn jeg trodde, og innmari flott, så den skal jeg ha selv! (har en ekstra stående i kjelleren da)

Matchende vinduslamper, som er de samme jeg selv har i stua.
Disse har sånn en fin, tvinnet stoffledning i rikelig lengde, så jeg har faktisk over en meter ledning til overs, for hver av de 3 lampene vi har montert i stua. De skal brukes til lamper som har kjedelig hvit plastledning.
Har også vegglamper i samme serie, både på stua og i mitt lager i kjelleren!

Boller i 3 forskjellige størrelser i tung, kvalitetssteingods, og søt hvitløksskurv i fil de fer som har stått på min ønskeliste lenge!
Har fått i kassevis med rimelige kvalitetslys laget i Danmark, i fargene grå, hvit, krem og denne grårosa.

Nå håper jeg ikke at det er så mange flere som ønsker seg Jeanne d'Arc-bladet i denne omgangen, for jeg er snart tom! Neste utgave kommer den 27 november.

Såper med rose og lavendelduft.
Kjøkken og bad-skilt i gammeldags stil, og nostalgiske toalettrullholdere.
Søte kors....

Mugge og skål som sklir rett inn i kjøkkenet mitt...

Og sjarmerende, små puter...

Jeg har også fått en takkegave fra Cathrines Kreative Hjørne for pelargoniumsstiklingene jeg sendte henne!
Ett kjempesøtt koppehåndkle! Og det uten at hun vet at det er noe jeg faktisk trenger svært godt! (har flere som er mer filler enn håndduker!)
Og i går fikk også Leon Alexander gave fra Monica med familie, en leser som kom innom for å få stiklinger av meg. :)
Tusen takk, begge to!

Siden det begynner å bli så kaldt ute, tør jeg nå ikke ta sjansen på å sende flere stiklinger via post, men alle som stikker innom skal få.

Nå håper jeg det ikke blir så lenge før vi kan begynne å legge gulvet i mitt butikk-rom, og jeg må vel ha meg til byen i morgen å bestille flis.

For eventuelle utålmodige kunder, tas disse hjertlig imot i mitt eget hjem etter avtale. Går varene ut, kommer det enda mer nyheter inn... (venter også mer denne uken da!)

30 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Såå mye fint du viser :)
    De lampene er flotte, har den vinduslampen selv ;)
    Må være moro å se at det nærmer seg :)

    Klem,Kari

    ReplyDelete
  3. Ååå so massefint du viser:)Lykke til:)

    Nina

    ReplyDelete
  4. myyye fint.... det hvite korset er et must,- -.... sender du...???
    klem, magny

    ReplyDelete
  5. Hei!
    Så mye flott :-))
    Nydelige lamper!

    Ha en fin kveld!
    Klem Jorid

    ReplyDelete
  6. Du må jo ha det artig om dagen! Med baby og masse fine varer. Misunnelig... :)

    Kos deg masse vennen!
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  7. hei hei

    ja er det ikke gøy å få varer!!!
    Ser du har fått masse fint fra TK!

    Klem Anette

    ReplyDelete
  8. Ohhlala.. :) Såå masse fint a gitt! :)
    Det må være utrolig gøy det du driver med nå om dagen! Og sikkert veldig spennende..
    Mange lykke ønsker får du hvertfall fra meg.. :)
    Klem

    ReplyDelete
  9. Jeg selger ikke stiklinger, men gir de bort til de som kommer innom og handler ol. :)
    Kan alltids slenge noe i postkassa av varer, planter er jeg skeptisk på nå. Ingen vits i å sende ting som er kompost når det kommer frem....!

    ReplyDelete
  10. Wæææo, så mye fint du har fått inn!! :D

    ReplyDelete
  11. De lampene var bare kjempefine!! Og så masse annet fint.Gleder meg til butikken åpner :)
    Og lykke til med bestillingen av flis ;)

    ReplyDelete
  12. Alltid like kjekt å komme inn her til deg;)
    Utrolig mye du har fått gjort bare på noen få uker!
    Alltid noen jern i ilden du;)
    Nå har jeg kost meg godt med innleggene dine (jeg har jo vært uten nett i noen uker).
    Lampen er utrolig lekker, en sånn ønsker jeg meg;)
    Gleder meg til å se butikken ferdig;)
    Ha en fortsatt fin kveld;)

    ReplyDelete
  13. Hei Nina.Eg bare elsker bloggen din.Lover at eg skal komme fra Jæren og besøke den.Klem fra Anne.

    ReplyDelete
  14. Grr... hadde eg ikkje vore so stressa for at eg skulle rekke dama med skåpet og ferga so skulle eg har kikka litt på varene dine. Det korset, feks...
    Frykteleg inspirert etter å ha sett kor fint du har det!

    Anita

    ReplyDelete
  15. Å i jøssenavn så mye fint til butikken din !!! skulle virkelig ønske at jeg var i nærheten av ditt paradis ;))
    Hilsen fra nord !!

    ReplyDelete
  16. Heisann. Så fantastisk mye fint du har fått inn! Den lampen var bare herlig!!

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    ReplyDelete
  17. Lekkert utvalg i butikken din, og lampene var kjempe fine! De hadde passet toppers inn på kontoret mitt :)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen fra Kjersti

    ReplyDelete
  18. Så kjekt det høres ut med butikken din. Håper den går riktig bra for deg. Jeg likte kjempegodt lampene du viser. Blir kjekt når du får ferdig lokalet også. Skulle ønske jeg hadde hatt litt av energien din :)

    Klem fra Lisemoren

    ReplyDelete
  19. Masse flotte ting her ja, så gøy for de da. Er sikkert himmelen å pakke ut alt.
    Klem Kristin

    ReplyDelete
  20. For en utrulig flott blogg du har:)
    Bli jo ordentlig inspirert av å følge med. Har høstferie nå å driver å maler litt kommode og hylle i fargen bomull som jeg synes er flott. Synes den lille hvitløkskrukken du hadde var så søt i tillegg til mye annet. Er jo synd at du er så langt unna. lykke til videre med butikken og familie

    ReplyDelete
  21. Så utrolig nydelig lampe, Nina, og masse andre flotte varer du har fått til butikken din! Så spennende dette må være for deg, og jammen meg er du kreativ og flink! :-) Så hyggelig at glasshåndklet falt i smak, ja, egentlig er det noe som alltid er fint å få noen nye av! Dette ble kjøpt på Åhlens, og er nytt i høst. Jeg bruker ofte Åhlens-håndkler til mine syprosjekter - kommer mer på bloggen min etter hvert hvor akkurat dette håndklet er brukt! Stiklingene prøver jeg så godt det går å holde liv i, de er litt "slappe", men det går nok bra! Ha en fin dag i Paradis! Klem Cathrine Ps. Hva heter butikken din?

    ReplyDelete
  22. Nei Nina, du kan ikke ha alt selv ;)
    Kan jeg ønske en avdeling med mer maritim, røff look?
    På forhånd takk...

    ReplyDelete
  23. Så mye fint du har fått inn av varer.
    Skulle bare mangle at du ikke fikk litt ekstra pga kjempegod service.

    ha en fin dag

    ReplyDelete
  24. De korsene du har lagt ut bilde av der var helt himmelske... vet du leverandøren ?

    Kom over bloggen din idag- nydelig! Gleder meg til å følge med her :-)

    ReplyDelete
  25. Å, så utrolig flotte varer, lampene er jo knallfine! Alt er helt min stil!!! Lykke til, glem ikke å slappe av innimellom:-) Klem, Marianne

    ReplyDelete
  26. Ååååå, så masse fint!
    Ønsker deg en fin kveld videre :)

    ReplyDelete
  27. Heisann! Jeg viste ikke at jeg var så nær paradiset ;)... har kjempelyst å besøke butikken din.. Bor jo bare 1o minutt i fra deg.. Flott om du legger ut evnt.. åpningstider..

    Siv Janne :)

    ReplyDelete
  28. hei hei.. lurer litt på den hvitløks kurven du har bilde av.. hvor d går å få kjøpt? linn

    ReplyDelete
  29. Jammen skal jeg handle hos deg neste gang jeg er i Molde. Eller jeg kan sende søstera mi som bor der, og så kan hun ta med til meg i Oslo. :)

    Ha en fin uke og gøy å følge deg.

    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  30. Hei Nina!

    Så mye fint du har fått inn!:)
    Vinduslampene har jeg på stuen, de er bare så fine!!
    Frister å besøke butikken din da jeg ikke bor altfor langt unna!:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)