Friday, February 19, 2010

Longing for the summer.....

Sommeren har flyttet inn på kjøkkenet i dag....
Fikk nemlig nye varer fra Jeanne d'Arc Living, deriblandt hagestoler og klatre-espalje for roser/klematis, og plantestøtte-pinne i støpejern.
Nye puter i hvit lin kom også, og denne skal flytte inn på stua mi i løpet av helga!
På med solbrillene og nyte ettermiddagssolen....
Deilig å styre sin egen hverdag.
Nye bilder fra JDL
Mobilen er med for å liksom se for seg størrelsenHåndlagede påskekort med tre motiver.
Mine super-babes har fotografert hverandre....
De bare elsker å posere, og er så innmari søte at jeg faktisk er litt redd for å legge ut bilder av de....
Men jeg syns de er så morsomme også....
Legg merke til det høye espaliet bakerst her!
Sånne skal jeg ha i hagen til roser og klematis.
Det lille bordet og den hengende lykten er mine private da, men resten er hentet fra butikken rett innenfor.
Charlotte er så liten at butikken min virker dobbelt så stor som den egentlig er! ;)
Utrolig kjekt å være tvillingsøstre av og til! :)

Nei, nå må jeg rydde bort papp-kasser og varer, og kanskje finne ut noen priser!
Og til de som har bestilt påskeegg fra Jeanne d'Arc, så er disse nå kommet!
Ha en super helg!!

16 comments:

  1. SÅÅÅÅÅÅÅ masse lekkert og såååååå kule jenter:)
    Herleg innlegg♥
    Ønskar deg ei god helg:)
    Klem frå Astrid;)

    ReplyDelete
  2. Ååå, no gledar eg meg til hagen kjem fram att! Fekk sjølvsagt lyst på alle desse hageduppedittane... Du legg vel ut pris etterkvart, kanskje...? Kjekt å vere tvilling, eit fascinerande forhold. Tenk å alltid ha nokon der, -sjølv om det nok er litt travelt av og til. -og sjølvsagt litt irriterande av og til, men stort sett bestevenner. (slik er det iallefall med mine då...). Ser ut som dokke er i ferd med å komme i vårstemning. Og sola må jo berre vinne over snøen og kulden til slutt! Du må prøve London, ja. Eg skal iallefall tilbake dit. No blei det mest studier, så det er mykje eg har lyst å sjå meir på ein annan gang...Ha ein fin kveld! Ps! Dessuten kjekt å sjå at det er fleire som manglar lister her og der ;-)

    ReplyDelete
  3. Akkurat reknet på prisen på linputen og stort espaljer og de er henholdsvis 579,- og 1375,-
    Plantepinnen koster 229,-

    ReplyDelete
  4. Om det bare kunne vært sånn at man kunne bestillt sommer nå.... Helskjønne bilder!
    Jentene var jo søte også da;) Gøy at de vil med på bilder:)

    ReplyDelete
  5. Så mye lekkert du har fått inn!! Og jentene dine er bare super-skjønne ♥

    Bare lurte på, får du inn påske-egg fra Greengate?

    Klem Monica

    ReplyDelete
  6. Så kule barn:)
    Lurer på om du har små zinkhus?
    Noe ala det emmelines har i innlegget sitt idag.
    Klem J.

    ReplyDelete
  7. Hei!
    Takk for sist!!
    Hehe!
    Artige bilder og den stolen var fin asså!!
    Gleder meg til onsdag! Håper jeg får det til;))
    Klem til deg Nina!!

    Ps: takk for praten!!

    ReplyDelete
  8. Så masse flott du har fått!Og veeeldig skjønne små modeller :)

    ReplyDelete
  9. Skjønne jenter :D
    Du som har butikk får jo liksom alle årstider en god stund på forskudd vil jeg tro. Heldig du ;)

    Klem,Line

    ReplyDelete
  10. Heisann, ja de to ordene er nok i slekt ;)

    Så herlige bilder av jentene dine, å så masse fint du har fått inn.

    God helg.

    ReplyDelete
  11. LEKKERT, LEKKERT, LEKKERT!
    BÅDE VARER, DEKORERING OG MOR OG DØTTRE!!!
    ;-)
    KLEM

    ReplyDelete
  12. Fine bilder Nina, skjønne at d blir mange fristelser t hagen i sommer!!!!!! Utrolig fint det første bildet, ser ut som det kommer rett fra vakre hjem. Va ikke så stor den stolen nei, kjempefin!!!! Ingrid

    ReplyDelete
  13. Så masse lekkert du har fått inn! Pris på stolen..? den var nydelig! :o)

    Så herlige jenter du har - superskjønne!! Og jepp,er herlig å ha ei tvillingsøster - det er jeg stofornøyd med å ha! :o)

    Ønsker deg ei herlig helg sammen med familien din!

    Stor klem!

    ReplyDelete
  14. Et spørsmål til!
    Når det gjelder såing. Det er ikke for tidlig å så inne fordi om det er både kaldt og til dels lite lys, vel??
    Skal prøve i planterom med lys og litt varme, selvsagt. Jeg er litt stressa for at det skulle vært gjort "i går", men så var det noen(som jeg deler adresse med), som sa, at det var bra det ikke var så tidlig, når det er kaldt og koer sesong osv... ??!! Hørt slikt:-D
    Nei, du har sådd for lenge siden ,sikkert
    Sykt fin den stolen;-)

    God helg, fra Kristin

    ReplyDelete
  15. Oj oj oj, så masse lekkert.
    Ønsker deg ei flott helg.
    Klæm Susanne

    ReplyDelete
  16. S¨å mye fiiiiiiiiiiiiiiiiiint!!!1
    Sinkesker på tilbud?er de med lokk?str og pris? Hva annet er på tilbud?? Koster den nye hvite puten mye???
    Klem

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)