Wednesday, October 3, 2012

Det jeg er bedre på....

Det er bare å nye de siste varme dagene, for frosten og vinteren melder sin anmarsj. 
Veranden er en lun, fin plass for lav høstsol, men jeg må bare innrømme at jeg ikke har tid å sitte her så mye, for jeg krabber heller på alle fire og gjør noe produktivt i hagen. 
 Å kreere er viktig, vettu!
 Det kjedeligste med verandaen vår, er vel at vi ikke kan sitter her alle 6 og spise samlet, og ha det komfortabelt. Det er litt for liten plass til det. For stor familie! ;)
Og det er derfor vi skal bygge hagestue.
Når det blir for kaldt, er det bare å trekke en meter lenger inn.....
Og når vi fyrer i ovnen, slik vi gjør i kveld, er dette en koselig plass å sitte.
Ettermiddagskaffe i glassverandaen er noe jeg alltid vil forbinde med dette huset.

Koser meg!

2 comments:

  1. Men det må jo være et utrolig herlig sted å sitte om du skulle ha litt tid for deg sjøl. Eller ei venninne på besøk :-)

    (Savner den lille veranda'n med sjøutsikt fra min forrige bopel)

    ReplyDelete
  2. Skjønnar godt at du kosar deg...ser heilt fortreffelig ut!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)