Sunday, July 7, 2013

Forbanna telefonselgere! ;)

Vi har hatt en fantastisk uke i butikken, og er utrolig takknemmelige for at så mange langveisfarende kommer på besøk til oss. 
Hver dag kommer det turister som kjenner oss fra blogg og Facebook, og flere har sagt at de har gledet seg i flere måneder på å besøke butikken. Utrolig!!! :)
Stakkars lillesøster Mona, som har vært borte fra butikken i nesten en måned, og kommer tilbake til en totalt omsnudd butikk med utrolig mye nye varer, samt en mengder av kunder som lurer på ting hun ikke akkurat hadde fått med seg enda. 
Heldigvis tar hun alt fort, så det tom ikke mange timene før hun var noenlunde på nett igjen.
Sati har pakket en haug med pakker som jeg har sendt i posten til blogglesere og FB-tilhengere rundt omkring i landet. Hun gjør en fantastisk innsats, og en jobb jeg virkelig ikke liker.
Selv egner jeg meg best som selger, og da jeg ringte en kunde her en dag for å fortelle at varen hun hadde bestilt var kommet, så nølte hun merkbart før jeg fortalte hvor jeg ringte fra.
"Å, jeg trodde du var en selger, skjønner du!"
" Ja, men jeg er faktisk det!" kom det tynt fra meg.... ;)
Litt av det du kan finne i butikken denne uka:

Roma-lykter kr 410,- og 649,- 

Vegglykt Hjerte, hele 42cm høy og koster 379,-
Og mere nytt kommer!!! :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)