Tuesday, July 2, 2013

Mannfolk, utfordringer og favoritt-is!

Mannfolk er og blir mannfolk.
Min kjære er i grunnen både ryddig og huslig av seg, og i dag hadde han ryddet hele huset til jeg kom hjem fra jobb. 
Veldig deilig, når man forventer å jobbe i 3 timer, men ikke kommer hjem før det har gått 7. 
 Måtte virkelig le da jeg åpnet oppvaskmaskinen da, -for der sto både kasseroller og hele den store langpannen fra steikovnen(!)
Visste ikke at den gikk inni der engang jeg.... ;)
Middag derimot, var det en hyggelig tyrker som laget til med i dag, for Leon og Andreas hadde allerede spist. Det er en utfordring å bo sammen med en selvstending næringsdrivende. Arbeidstider er jo mer varierende enn været!

 I kveld har vi bare senket skulderne, og jeg orker ingenting. Kjenner at jeg ikke er 20 år lenger, men spiser verdens barnslige is alikevel! ;)
I morgen SKAL jeg ha fri i noen timer.
Tror jeg.....



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)