Thursday, July 11, 2013

Nye møbler!

I dag har vi vært på besøk hos en leverandør, og tittet på møbler.
Jeg fant meg en stol jeg syns passet PERFEKT i kjellerstua som slettes ikke er påbegynt enda.... :P
 Sjekk ut dette bordet da! En DIGER koffert! :)
 Leon fant seg karusell.... (skrivebordet er i samme serien som koffert-bordet)
 Rundt og rundt.....
Dette bordet har jeg lyst på da.....
 En fin stol å sitte på hodet i!
 Noen som skjønner hvorfor jeg ble kalt Pippi Langstrømpe da jeg var liten..... Leon er ikke helt ulik meg....
 Selvsagt sørget jeg ikke for å ha oppladet batteri på kameraet mitt da, så da ble det ikke flere bilder på denne turen! ;) (det siste er ett mobil-bilde)
Surt!


7 comments:

  1. Så flere fine ting der ja! Den kontorstolen var skikkelig kul også :)

    ReplyDelete
  2. Hei. Nydelig spisebord. Hvor kan vi få kjøpt dette. Hilsen Grete Sørlandet

    ReplyDelete
  3. Ja dem har så mange flott møbler der. Likte så godt den kontorstolen, og det skapet med tall på....er snart bestilt fra dem. Kos deg med å kikke på møbler.

    ReplyDelete
  4. oi der var det mye flotte møbler!!! =)

    ReplyDelete
  5. Masse flott - ser ut som det kan bli en relativt dyr kjellerstue eller????

    ReplyDelete
  6. Var du der på torsdag også. Det var da som bare hvordan vi klarte å omgå hverandre denne dagen da.

    ReplyDelete
  7. Var du der på torsdag også. Det var da som bare hvordan vi klarte å omgå hverandre denne dagen da.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)