Thursday, July 4, 2013

Hva er perfekt for deg?

Jeg SKULLE ta bilde av "dagens outfit" men det, i tillegg til å lage forferdelig til trutemunn, er noe jeg virkelig ikke kan. Utvasket koseskjorte, arbeidsbukse med kneputer og NM i ettervekst på mitt stripede hår, inngår jeg ikke inn i rekken av 90% de andre bloggerne på Blogglisten.no. 

Lykke for meg er ikke å se like strøken og perfekt ut heletiden, men å kreere.
Jeg kreerer ett hus og en hage, i tillegg til butikken min.
Ingen av delene er ferdige, -men vi er ikke millionærer, eller har en far som er det, så vi må ta litt etter hvert.
Lykken er da å kunne ha en hage å kose seg i......
Og når en ikke får tid til hagen, før knotten okkuperer eiendommen til kvelden, er den beste avkoblingen en svømmetur med Dan Brown.
 Nei, mitt liv er ikke perfekt. Mangler finner en over alt, men pytt, pytt, -jeg er faktisk lykkelig for det!
Bagateller!
;)
Å leve uten å være redd, det er ett priviliegium!
Det er deilig!!!



2 comments:

  1. Fantastisk tror eg skal adoptere det og så kan du få dette av meg i bytte :)

    People come into your life for a reason........some for a day..........some for a season......and some for life

    Å være lykkelig er å velge lykke tror eg,den kommer ikkje av segselv ;)

    ReplyDelete
  2. Er av samme oppfatning som deg; synes det er bedre å skape og kreere noe, enn å "skape" seg. Godt å være trygg på seg selv, og ha sine egne tanker og meninger om hva som er såkalt perfekt ;-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)