Wednesday, January 28, 2009

Kose-blogger....

Sitter og koser meg med verdens beste smootie, som samboeren har laget.

Er ikke så veldig produktiv i dag, men noen frø har kommet i jorda og mail til engelsk gartneri er sendt, med forespørsel om import til Norge.
Jeg sikler nemlig etter endel planter som ikke finnes i handelen her i landet enda, og utvalget i utlandet er sinnsykt mye større enn her til lands.
Ellers så er det gangen som står for tur på oppussing, og selvsagt badet i andre etasje. Vi begynner å få såpass lyst å begynne på igjen nå, så jeg har funnet frem malingsskrapen og håper noen forbarmer seg over den.
Tenkte å legge ut før-bilder av badet, bare fordi det er usedvanlig ille....! (hehe)
Enn så lenge får det holde med stukkaturlisten i glassverandaen:
Vi blogges!
:)

6 comments:

  1. Hallo Nina..

    Nydelige bilder :o))

    Ønsker deg god arbeidslyst!

    ReplyDelete
  2. ..nydelig profilert list! DET har jeg sansen for!!

    ReplyDelete
  3. Hæ!! vet du hvem jeg er...nå ble jeg nysgjerrig. Jeg aner ikke hvem du er??Nina, tvillinger hmm..nope...står helt stille i øver etasjen....stort ?
    Ja jeg vet av flere som leser din blogg...syns det var såå moro og høre at flere hadde funnet frem til deg.:-)

    ReplyDelete
  4. Ååå...men no vet jeg hvem du er...leste gjennom bloggen din og leste om Natalie...aha!!...Terje..jess...lyspæra plinget!
    Så koselig da!! ja men da vet jeg hvem du er ja.:-)
    Verden er IKKE stor!!

    ReplyDelete
  5. Hei!
    Så du sitter og koser deg!! Det fortjener du nok!!
    Har du lyst å begynne på igjen altså.. Jeg skulle malet en benk "bare" men ....tiltak!!!
    Snakket med koselige Marita og hennes søster på messen! Det var sååå koselig!!
    Ha en fin kveld du og dine!!
    Klem

    ReplyDelete
  6. Det var da noen nydelige lister.

    Gu men det hørtes herlig ut med sol og +grader. her er snø, snø, snø }:|

    Siden jeg har fulgt deg siden, ja det var en gang på hagegal. så var det vel på tide å legge seg til som følger. så da gjorde jeg det.

    Der er konkurasnse på siden min om du vil prøve lykken;)

    Ha en herlig kveld.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)