Friday, February 8, 2008

Da var det helg!

En sliten Nina prøver å senke skuldrene etter dagens strabaser.
Andreas og søsteren min er her om halvannen time, og vi skal kose oss med middag og en flaske vin i kveld.
Litt småsjaining av huset står igjen, men jeg tar det under Barne-tv. Mafian er i aktiv lek med Barbie og Bratz bak meg, og det er ingen vits i å ta frem støvsugeren nå.
Ellers savner huset mitt definitivt noe grønt, og jeg satser på at det vanker en liten grønn morsdagsgave i helgen. Kanskje jeg unner meg selv en plante også. Etter det jeg har gjort i dag, fortjener jeg det ;)
Ønsker alle som er innom en riktig god helg, så blogges vi vel mer på søndagen!

16 comments:

  1. Kos deg med familien i helgen, og ha en super morsdag:0)

    Klem!

    ReplyDelete
  2. Kos deg med vel fortjent helg. Har ikke kommentert så mye i det siste, men stikker innom og leser det skal du vite:) Jentene dine er så skjønne og du viser så mye pent fra huset ditt, Kos deg med søster og mann på besøk. Følger spent med på nytt hus utviklingen, var det råteskader på det røde huset eller??

    ReplyDelete
  3. Hei, Nina :)
    Her jobbes med saken... Du skjønner - måtte laste ned heeele avisen på 140 sider - og den får jeg ikke sendt i mail. Men darlingen gjør et forsøk på å skille ut bare denne ene siden (det er pdf format, og ikke så lett å få til). Det ordner seg no. Ellers har jeg klart å kjøre ut kun denne siden på skriveren. Kan eventuelt scanne og sende, men da blir det jo ikke like klart. Vi får se hva det blir :)

    Og du har verdens nydeligste rose her i dag. Er også i vårsuuug - og tenkte jeg skulle legge ut årets første sommertopp etterhvert.

    Ha en fin kveld - så kommer der mail etterhvert :)

    ReplyDelete
  4. God helg til deg også! Vin hørtes fristende ut... Håper du får en fin morsdag!

    ReplyDelete
  5. Kos deg med småjentene, og besøk i helga.
    Ha en riktig god helg du også!

    ReplyDelete
  6. Kjempe fine glass som stod på bordet der og en liten krukke . Ellers så kom det ny stoff og stil katalog som jeg sitter å kikker i .Det blir nok en bestilling over helgen.God morsdag :-)

    ReplyDelete
  7. Ønsker deg ei kjempetrivelig morsdagshelg:o)

    ReplyDelete
  8. Håper du har hatt en trivelg helg så langt!
    Og kos deg videre!
    Klemmer fra ANita

    ReplyDelete
  9. Ja, man må jo belønne seg selv innimellom også når man har gjort så mye! Jeg skal faktisk gå i gang med vasking av huset mitt i dag ;) Ønsker deg en god morsdag, og får håpe det vanker en noe grønt på deg ;)
    Klem fra Beth

    ReplyDelete
  10. En herlig morsdag til deg, kos deg med familien!
    klem

    ReplyDelete
  11. Stikker innom bare for å gratulere deg så mye med morsdagen Nina!
    Kos deg!
    Klem

    ReplyDelete
  12. Så inne hos Lene at du var blitt publisert, så gøy-gratulerer:0)
    Dere har jo kjempeflotte blogger så det var jo vel fortjent.
    Du burde jo vært i div. hageblader også når jeg tenker meg om;0)

    Håper morsdagen var trivelig, og at du får en topp ny uke.

    Klem!

    ReplyDelete
  13. Gratulerer så mye med den flotte omtalen i Stavanger Aftenblad - dere har tre flotte blogger med inspirasjon i "bøtter og spann" :O)

    Ønsker deg en flott dag!

    ReplyDelete
  14. Ønsker deg en fin mandag. Masse klemmer fra Elin:O)

    ReplyDelete
  15. Hei og takk for hyggelig kommentar! Ny uke igjen da! De hortensiane har det gått masse av, 179.- kr for de. Ha ei fin uke!!

    ReplyDelete
  16. Hei ser du har vert på trykk i stavanger aftonblad arti :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)