Monday, February 4, 2008

Hus-jakt i Molde.

Helgen har vært tilbrakt i Molde med Andreas. Koselig, men noe amputert siden han hadde pådratt seg brannkopper i ansiktet, og jeg kunne ikke kysse han engang. Kjøreturen hjemover ble også noe spesiell, siden jeg kjørte fra Molde-Trondheim med nærlys hele veien! Snø, sa du? *oppgitt*!

Tross av dette, var turen verdt det, for kjæresten min er bare verdens flotteste mann! ;)

I tillegg fikk vi sett litt på hus. Var og hentet prospektet på dette, og vi var ute på Tornes og kiket litt. Slo det fra oss da vi fikk se størrelsen på tomten, + at det ligger litt vel langt fra Molde og familien i Fræna.

Huset på bildene under skal visst også selges, men vi vet ikke noe om pris enda. Dessverre går ryktene om at huset har råteskader, noe jeg trolig får bekreftet/avkreftet i morgen.






Andreas liker ikke beliggenheten til dette huset så veldig godt, siden en knapt skimter sjøen, og har naboer på begge sider. Jeg syns huset virker veldig koselig, og ser at det er litt større enn det jeg bor i nå. Når unge nr 4 er planlagt (nei, ikke produsert!) er det greit å ha litt plass!
Huset jeg har nå, er mer egnet til en familie på 4 siden det bare har 3 soverom (+ kjellerstue som kan brukes som gjesterom. )
Nei, nå skal jeg gå ned og se om den kreative Nina har begynt å våkne!
Hun er dypt savnet, men jeg syntes jeg hørte henne tidligere i dag!
Ønsker allesammen en riktig kreativ uke, og ønsker meg mange eiendommer/hus til salgs de kommende ukene!

10 comments:

  1. Spennende med husjakt!! Lykke til! Håper du fant den kreative deg!
    Og spennende med planlegging av famileiforøkelse! HAr fått et nytt familie medlem idag selv!! Men har ikke hilst på henne ennå, tenker jeg venter til i morgen! Sjekk bloggen min!
    Ha en strålende uke!

    ReplyDelete
  2. Hei! Synes dette huset så innmari koselig og fint ut! Spennende å høre fortsettelsen. Lykke til! Trine

    ReplyDelete
  3. Et langt innlegg om hus og husjakt, så henger jeg meg opp i planleggingen av unge nr. 4... Skal vel prøve å lage en gutt nå da eller? Men alle gode elskere får jenter, det vet du vel...
    Lykke til med husjakt & barneproduksjon!

    ReplyDelete
  4. Spennende å lete etter drømmehuset da:) Lykke til, du får det garantert fint uansett!

    ReplyDelete
  5. Heisan! Åhhh!!,- husjakt, så gøy, men slitsomt også, er ikke alltid like lett å finne akkurat DET huset! Lykke til, spennende å følge deg på husjakten. Ha en superduper uke.
    Klem

    ReplyDelete
  6. Heisann:0)

    Brennkopper stakkars? Ikke godt, får håpe det blir bedre fort.

    Spennende med husjakt, frustrerende underveis for en vil finne drømmehuset i en fart;0)
    Håper dere finner et flott, stort og billig snart da, og selvfølgelig med perfekt beliggenhet.

    Klem!

    ReplyDelete
  7. Hei!
    Synes huset dere har vært og tittet på og huset du har avbildet i bloggen, så veldig koselig ut! Er morsomt med husjakt, spesielt om det ikke behøver å vente så veldig leeeeeeenge med å finne drømmehuset! ;)
    Lykke til med jakten!
    Klem fra Beth

    ReplyDelete
  8. Ja, jeg vet hvilket hus du mener. Til og med jeg har prøvd å få leie det huset for mange år siden, men nei da. Bortsett fra trafikken, så er det jo perfekt der. Sære folk asså.
    Vel, lykke til med husjakten hvertfall. Tror Frank og dama skulle se på det huset på Tornes i kveld. De venter ei lita jente i juni.

    ReplyDelete
  9. KOSELIG HUS DA :-)SE FOR DEG MED HVIT STAKITTGJERDE DA.:-)
    ELLERS VET DU NOE OM STR. PÅ TOMTA?
    I TRUR I BLIR NØT TIL Å KJØRE MEG EN TUR, JO FORESTEN SKAL TIL DOKTOREN MED MARENO I MORGEN SÅ DA PASSER DET BRA OG SVINGE NEDOM Å SE.

    ReplyDelete
  10. hei nina..jeg kom plutselig over ett bilde, som minnet meg om huset jeg kjøpte i sept 2010, å det var riktig det..for dette huset ved foten av jendemsfjellet ble vårt i fjor.vi har drømt om det lenge å synes det er en fantastisk plass for oss å barna å vokse opp.masse jobb som venter oss, vi er godt igang, alt av kledning, vinduer m.m skal skiftes ut, vi vil tilbakeføre det til slik det var, med noen moderne tilsnitt så klart, som vinduer på værveggen++huset blir værende hvitt, men med grønt der det nå er rødt..slik det var opprinnelig..venter krysspostvinduer nå i februar og nye dører til hovedinngang..vi har nok jobb i overskuelig fremtid, med løe å snekkerbod å huset som vi håper å komme inn i i høst engang..en ting må jeg si meg uenig i å det er at det er verdens verste utsikt,vi kan faktisk se både sjø å oterøya fra vest og om sommern er det triste treet en blodbøk i all sin prakt.så for oss er det perfekt;) men vær sin smak:)skal, om ikke lage en blogg, men legge ut bilder på facebook innimellom av gården, som ble kalt "hagå"-hagen i gamledager.kanskje du kan komme med noen tips??mvh inga oline vårdal

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)