Sunday, September 19, 2010

Verdens kjedeligste shopping??

Egentlig så har jeg ikke så mye å blogge om i dag, for jeg har sovet halve dagen, men må i allefall takke for alle de hyggelige hilsene under her.
De dage jeg er deprimert over halvferdige ting, kranglete unger eller møkkavær, skal jeg scrolle tilbake og lese de oppmuntrende kommentarene her. :)

Gårsdagen var utrolig hektisk i Paradiset, med en sånn omtrent 18-timers arbeidsdag med forskjellige gjøremål.
Helgavasken tok jeg i ni, halv ti-tiden om kvelden, og etterpå var det timesvis med arbeid foran PC og pakking av varer. 7 pakker er sendt i dag, og flere ligger på vent til betaling.
Kunsten er å nyte stundene inne i mellom, og ta korte arbeidsøkter. Slik trives jeg å ha det, i allefall. Og i dag sov jeg til kl 12.... (kan nevne at jentene mine ikke er hjemme)

Samboeren har dratt hjem to tilhenger-lass med materialer til nytt tak på uthuset. Det er en enorm jobb å bytte dette, særlig når han skal lage takstolene selv, men så kan vi banke i bordet etterpå, at vi har gjort alt selv da. Må nok yte mitt jeg også, selv om jeg ikke har snøring på dette området.
Mitt bidrag nå er egentlig bare med visa-kortet mitt, men det ble visst en hel del så jeg, og konstanterer at det definitivt finnes mer morsomme måter å bruke 15 000 kroner på, en å få en haug med plank.....

Jeg vil for eksempel mye heller bruke penger på denne hyllen.
Syns den ser utrolig fin ut, og jeg tenkte å bestille den til butikken, så får vi se.

De andre bildene her er fra stua vår, og alle tingene på det første bildet (øverst) er ting fra butikken min. Morsomt å kunne sette sammen slikt av ting en finner der.

Vinduslampene mine kjøpte jeg i en annen forretning, for en tid tilbake, men syns de er så fine at jeg vil ha de i butikken også. Den største fordelen med å være "sjef". ;)

Også tatt inn matchende telysestaker.
Liksom litt sesong for stearinlys nå, for det må vel være det aller koseligste i disse mørke høstkveldene å tenne levende lys. Slik som det øser ned ute nå, må man kose seg, der man kose kan.
Håper bare at regnet vil ta en pause i morgen slik at vi får jobbet litt ute.

Men nå skal jeg se etter om jeg finner en seng....
Natta!

7 comments:

  1. For noen herlige bilder du viser. Så mange nydelige ting!
    Kan godt forstå at det er kjedelig å bruke penger på materialer, men...det må vel til...så blir sikkert resultatet kjempebra ;-)

    ReplyDelete
  2. Hei Nina! Ha en strålende dag, du er flink! Hilsen, Telma

    ReplyDelete
  3. Flotte bilder! Pendelen var kjempelekker! Jeg hadde ikke hæla de dagene dine... Du er skikkelig tøff, og jeg er meget imponert! Sove til 12?? -Fordi du fortjener det! :0)

    Ha en fin søndag!
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  4. Helt enig i at det er kjipt å bruke penger på materiale.
    Andre ting det er kjipt å betale for er håndtverkere og maling.

    Ting til huset og impulskjøp av klær (som man gjerne aldri bruker) er f.eks en MYE bedre måte å bruke pengene på:-)

    Håper du har sovet lenge i dag også - ingenting er bedre enn det!

    Ønsker deg en fin søndag!

    ReplyDelete
  5. Bil, materialer, verktøy... Mye som koster MYE penger men som er KJEDELIG!!!! Men men, må man så må man...

    Nydelig blogg du har forresten! Knallfine bilder også, mye inspirasjon å hente her ja:))))

    Jeg har akkurat oppdaget deg, hihi... Håper det er i orden at jeg legger deg til å bloggllista mi! (Wow, rim!!)

    Håper du har sovet masse og tatt deg litt inn i dag.
    Nyt høstdagene:)

    Hilsen Hege

    ReplyDelete
  6. Flotte ting du har i butikken din! Synd jeg er så langt unna!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)