Wednesday, September 15, 2010

A whole lot of photos....

Det ble ikke noe blogging i går, men det ble nytt vindu, vin og venninneprat.....
;)
Greit, det var tirsdag, men det var den enste tirsdagen denne uken, så den måtte feires litt.
Litt trøtt i dag, så jeg legger bare ut en haug med bilder og lar sterke meninger komme senere.

Bildene i dag er av ting og tang som jeg selger, altså litt reklame.

Jeg har endel varer til nedsatte priser for tiden, for mye nytt ventes inn, og jeg må rydde litt....
Det er også mange ting som det kun er igjen en eller to av, og disse ønsker jeg å bli kvitt.
Denne lille flasken er ny da...
Mens disse tilhører sommervarene og er nedsatt. (Førpris på kronen er 189,-)
Badglamour....
(WC-børste kr 198,-)
Også fått endel smykker som jeg ikke setter så kraftige priser på, siden de ikke er i hvitt gull eller ekte diamanter. (89,- for 3)
Løper fra den siste kolleksjonen til Green Gate som er husmor-vennlig: Den kan vendes! (Når den er møkkete på den ene siden...)
Skilt med hageredskap 30% stilig i hagen. (kr 119,- er førprisen)
Disse er fine da.... (prisen er for en)
Oppvaskmiddel og muffinsformer i litt sprekere utgave. Oppvaskbørster i samme serie kommer om få dager. Alt fra Green Gate.
Saft og syltetøyglass til høstens frukt & bær.
Lag fine, personlige etiketter på saftflaskene og gi de bort i gave. (kr 39,-)
Glass med hette kr 55,- (har tett plastlokk under hetten)
Stort utvalg i Spot og Naomi Beige... (også kaffeservise, mens middagstallerkener må bestilles)
Søte notatbøker (linjert) og en stabel med lattekopper i grønntoner. Disse er også fine til blomsterpotter.
Tøff såpekopp fra Jeanne d'Arc Living.
Pute 40x40 i hvitt monogram. 198,- for pute med dunfyll (149,- for putetrekk. Finnes også i linfarget utgave)
Liten veske og pyntestæsj....
Servisedeler fra House Doctor som må ut for å gi plass til nytt.
Her er det prutningspotensiale altså! ;) (trykk på bildet for å se det større)
Skiltet som egentlig hører hjemme på døren til klesskapet mitt....
(Liksom ikke akkurat så spennende innhold der)
PS fant en hel kasse i kjelleren med blå emaljekrus, så det har jeg mange av. Få rosa igjen da.
Kjøkkenhåndkle (kan også brukes som duk) fra Green Gate. (69,-)Fia servietter og resten av ildfastformene fra Green Gate. (kr 169,-)
Har også Fia lattekopper (den med sommerfugl inni) og askjetter.
To baderomssett igjen 30%!
(førpris er 489,-)
Wc-børste og bomullskrukke i samme serie, førstnevnte med 25% avslag og krukke med 40%
Siste igjen!
Lattekopper fra Green Gate: Spot Red, Millie White, Naomi Beige og Ingrid Beige. (79,-) Serien Ingrid har gått ut fra kolleksjonen til GG og er ikke å få i lenger. Har noen få kopper igjen, + papirservietter og kjøkkenhåndkle.
Mix & match....
Glad i blått også jeg da.....
Lattekopper, skåler og askjetter i Millie Blue kommer denne uken. Kjøkkenhåndkle i samme serie her.



Klokke kr 279,-
Fant ett sett med vaskepulverbokser igjen på lageret!
Trodde jeg var tom, men så kom jeg altså over denne enslige, anonyme pappesken....
Prisen er 449,- og da er måleskjeene med. Det er plass til en hel pakke vaskepulver i de, -jeg har de selv og bruker de altfor mye....
Bra utvalg i Maileg-kaniner....
Og mus i fyrstikkeske (kr 129,-)
Nok bilder herfra! ;)

7 comments:

  1. Heisan, flotte bilder du viser:-) Har letet etter de emalje koppene i Ib Laursen i lyse blått. Er det noen mulighet for at du kunne sende noen til meg pr post?

    Klem

    ReplyDelete
  2. Hei bert.

    Ja takk for fin hilsen fra deg og Leon. hehe ;o)

    Klart jeg må ha pakke snart, for jeg har jo så mye penger igjen etter mine shoppeutskeielser!!! :o( Men ja jo skal da få til noe. Men må tenke først. hehe
    Har jeg ikke sagt jeg skal ha en sånn duft spray, å de tre kleshengerne? Å en skodde, å et mjølkespann...Hmmmm ja tror det var noe sånt assa. Men vekk meg gjerne om det var noe mer, ikke glemsk vet du. ;o)
    Ha en toppers dag i finværet. De har salg på Dorothea oppå senteret her så bare MÅ en tur innom der etterpå å. hehe ;o)

    Klemmers

    ReplyDelete
  3. Heisan , takk for tilbake melding.
    Du hadde jo mye fint i utvalget ditt:-) Hvor mye koster emalje krusene pr stk?

    Klem

    ReplyDelete
  4. Her var det masse fin du:) Må titte innom i ro og mak senere..
    klemmer fra Katharina

    ReplyDelete
  5. Ser jeg må begynne å skrove ønskeliste til jul;) Her var det mye fint!

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  6. Ser jeg må begynne å skrove ønskeliste til jul;) Her var det mye fint!

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)