Friday, September 17, 2010

Vil du ha en liten gave??

Det nærmer seg faretruende 10 000 tilhengere på Facebook-profilen til butikken min, og jeg syns det er på tide med en liten gave.
Klart de som leser bloggen min, og ikke er medlem av Facebook får være med også!

Har ingen andre ønsker enn at du skriver en liten hilsen her, eller på Facebook med noen få ord om hvorfor du følger meg/leser bloggen min, men klart jeg også blir glad om du syns det er verdt å anbefale den for noen.

Jeg vil dele ut gavene på bursdagen min den 28 september.
Gavene er to sett av toalettmappe og duftestener i hjerteeske fra Mathilde M.
Den ene trekkes ut fra kommentarene i dette innlegget, den andre fra hilsener på Facebook-profilen min.
Du kan selvsagt skrive begge steder og delta i begge trekningene.

Duften heter forresten Amber Heart, og er min favoritt.

Det er fredag, og snart helg så Leon sender en hilsen til familien i Oslo, og viser at han koser seg stort meg gyngehesten som han har arvet av onkel Oddvar.

Han klatrer både av og på selv, og syns dette er helt topp!

God helg!!

71 comments:

  1. Skjønne Leon,tror jeg skal la min sønn få arve min gyngehest som er nesten lik - min sønn er 13 mnd :)
    Heier på deg og alt du klarer å få til:)
    mvh anne
    annejsl75@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Kjempe masse fint i din lille butikk. Synes det er utrolig at du rekker over alt med 4 barn. Gleder meg til uthuset blir ferdig innredet som butikk:)

    Hilsen Anne Lone
    ALRiise@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Koser meg masse her inne hos deg, å få sjå bilder frå den vakre heimen din og hagen er balsam for sjela. Det er svært inspirerande å få ta del i ditt, og takker for at du er så generøs og deler med oss. Vesle Leon er ein sjarmerande liten herremann, der han sit så flott på arva hest. Har akkurat blitt tante for første gang, og jenten har fått sitt første søskenbarn og det vart ein liten gut, og om eg vinn vil gava gå til mi svigerinne og lille Sverres mamma Karina:-)

    ReplyDelete
  4. ankimi70@hotmail.com17 September, 2010 12:20

    Hei Nina!
    Ingen problemer med positive kommentarer når d gjelder både blogg og butikk! :) Bloggen din er flott, kreativ og til stor inspirasjon for oss lesere. Masse flotte bilder av hus, hage og butikk! Du skriv godt og realistisk både om positivt og mindre positivt i hverdagen ;)
    Nydelig og variert vareutvalg i din lille butikk og alltid koselig å handle hos dg! :) Gleder meg til å se dn nye 'interiør-bua'!!

    ReplyDelete
  5. heisann hopp....flott gave du vil gi bort!!!jeg har ikke blogg selv enda,men synes det er kjempeinspirerende å følge din,mange goe innlegg om både familie,hage og interiør:)ønsker deg og dine en flott helg.hilsen Caroline......carohan@online.no

    ReplyDelete
  6. Skriver det samme som jeg skreiv på facebook jeg da :) Du gir oss alle inspirasjon med sjarmerende og vakkre ting som du selger og legger ut her. Hjemmet vårt er prydet med små skatter fra paradiset :)Mvh Tonje :)

    ReplyDelete
  7. Hei!
    Jeg leser bloggen din fordi du skriver veldig morsomt og om temaer som de fleste kan kjenne seg igjen i. Får også mange fine interiørtips, før og etter tips og oppussingstips. Tror nok også at jeg syns ALLE tingene du selger er fine og at ALT kunne passet hos meg, så koser meg veldig med bilder av varer:)
    Trine T. C.

    ReplyDelete
  8. hei :)

    har lagt igjen en kommentar på facebook, men legger gjerne igjen en her også, på fb skryter jeg av butikken din, som er så kjempe søt, men her vil jeg gjerne skryte av bloggen din, føller den så ofte jeg kan, å synes den er kjempe inspirerende, masse flotte tips, å du skriver på en sånn behagelig måte :)

    igrid gomo :)

    ReplyDelete
  9. hei :)

    har lagt igjen en kommentar på facebook, men legger gjerne igjen en her også, på fb skryter jeg av butikken din, som er så kjempe søt, men her vil jeg gjerne skryte av bloggen din, føller den så ofte jeg kan, å synes den er kjempe inspirerende, masse flotte tips, å du skriver på en sånn behagelig måte :)

    igrid gomo :)

    ReplyDelete
  10. Bloggen din ligger øverst på favoritt lista... er innom omtrent hver dag... liker den fordi du skriver så godt å ekte, å elsker å følge med i hagen din, den gir inspirasjon, å gjør at jeg ikke mister motet, men stadig vil gjøre litt mer. Samtidig syns jeg d er helt utrolig hva du rekker å få til, å bøyer meg i støvet... skulle så gjerne bodd nærmere så jeg kunne besøkt butikken!
    P.s. min armeringsmann sier at d beste er nok å lakkere for å hindre rust!. Lykke til.

    Krysser d jeg har for vinnerlykke,
    hilsen Linn, Sarpsborg.

    ReplyDelete
  11. Hei og hopp.
    Jeg leser bloggen din og følger med på Facebook hver dag, fordi...først av alt så legger du ut så mye fint fra butikken. Så legger du så mye fint ut fra ditt eget hjem og hage.
    Dessuten skriver du så bra. Altså du skriver med både ris, ros og med gode refleksjoner.
    Du er en inspirasjonskilde og et bevis på at det går faktisk an å ha stor familie, oppussing og samtidig en liten butikk litt "uttafor" sentrum.
    Flink er du.

    Stor klem
    Randi

    ReplyDelete
  12. Hei, hei.

    Du har ein kjempefin butikk, og den blir sikkert enda finere når du får utvida litt.

    Ha ei fin helg

    Klem fra Nina K.

    ReplyDelete
  13. Jeg er innom bloggen din daglig. Du tar opp aktuelle temaer, skriver om artige ting,har mange flotte bilder både av interiør og hage, og så har du fine ting til salgs i butikken din.
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    ReplyDelete
  14. Hei Nina.
    Klart jeg ønsker å være med på trekningen din. Er ofte innom her hos deg, for jeg liker stilen din, og måten du skriver på. Samtidig så blir jeg jo imponert over alt du rekker over. Er du sikker på at du ikke egentlig er en blekksprut med 8 armer? Lurer litt jeg...
    He he, i alle fall ønsker jeg deg en super helg.
    Klæmmer fra Susanne

    ReplyDelete
  15. Grunnen til at jeg med glede følger bloggen din, er at jeg synes du har utrolig mye fint du viser bilder av, både i huset ditt/ interiør, og tingene du selger. Kommer til å oppsøke deg, hvis jeg en gang i framtiden skal til Molde. Liker også veldig godt det du skriver om i bloggen din.

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  16. Du har utrolig mye fint i butikken din. Huset og stilen din er utroli flott!
    Merethe :-)

    ReplyDelete
  17. Jippi;) Eg er så klart med:)

    Skjønn Leon er!!

    Klem Anita

    ReplyDelete
  18. Hei Nina. Jeg er ganske ny i bloggeverdenen, men har fulgt deg en stund, og jeg må si at jeg gleder meg til nye innlegg fra deg! Jeg synes du har det såååå fint, er kreativ og flink. Jeg har fått masse ideer fra deg, og har innredet mitt nye hjem i hvitt;) Bombe? Neppe:) Jeg vil gjerne være med på trekningen av gave!

    ReplyDelete
  19. Hei Nina !!
    Så artig med trekking da ;) klart jeg vil være med!!
    Har jo skrevet det før men gjentar det gjerne!!

    Jeg liker tonen i bloggen din, koooser meg med de fine bildene dine og blir både imponert og innspirert over det du skriver :))

    Ønsker deg og familien en riktig god helg !!

    Klem fra Maren.

    ReplyDelete
  20. Hei Nina,
    følger bloggen din hver eneste dag. Din penn har en snert som er akkurat passe giftig, akkurat passe morsom, og akkurat passe hverdagslig til å passe meg, høres ut som jeg heter Gullhår og har gått meg bort i skogen... :D
    Liker stilen din og blir imponert av alt du orker med mann, 4 barn, hus og egen butikk. Har mer enn nok med å komme meg opp av senga, gå på jobb og lage middag til min kjære og meg selv, jeg! Superwoman you...
    Siri
    sirihelenj@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Hei Nina ;)
    Kjempeflott at du har så mange tilhengere på facebook, det betyr at du har mange kunder, og masse potensielle kunder. Jeg kommer innom deg i løpet av høsten!
    Klart jeg vil være med på trekningen din! som er på 13-årsdagen til største jenta mi ;)
    Ønsker deg god helg ;)

    ReplyDelete
  22. Heisan ;o)
    Flott og koselig blogg du har. JA ;o) klart jeg blir med på gaveutdelingen ;o) Så nydelige gaver du gir bort. Ha en fortsatt flott høst og gratulerer med 10000 ;o)
    Klem fra Gro :o)

    ReplyDelete
  23. Jeg følger deg fordi; Du har så vanvittig fine bilder og så mange inspirerende detaljer i hjemmet og butikken! :D

    ReplyDelete
  24. Ble "villedet" innom bloggen din via en annen blogg og er glad for det! Her vil jeg ta meg bedre tid til å titte, for her var mye glede for øyet..! Melder meg også på trekningen din. :-) God helg, forresten!

    ReplyDelete
  25. Jeg blir gjerne med i trekningen. Det er alltid koselig å titte innom bloggen din, du har flotte bilder og innlegg!

    Ha ei god helg!
    Klem

    ReplyDelete
  26. Dette minner meg på at jeg hadde en gammelgyngestol som barn. Dessverre visste man vel ikke bedre på det glade 80-tall, så den har fått vandre de evige jaktmarker... Mulig den druknet under en flom også. Synd - men godt å se at andre barn har flott arvegods de kan leke med!

    ReplyDelete
  27. Jeg leser bloggen din (og følger deg på facebook) fordi at jeg digger stilen din. Da mener jeg både interiør og skrivestil. Du skriver rett fra sjela på en herlig måte!

    Klem Monica

    ReplyDelete
  28. Av alle bloggene jeg leser, var du den første jeg oppdaget!
    Du inspirerer med alt du klarer å få til. Stå på! Du har fått noen ekle kommentarer av og til, men de håper jeg inderlig du ikke henger deg opp i. Jeg synes du er kjempeflink jeg:) Kunne ønske jeg hadde din energi, om ikke bare for en dag!
    Klem

    ReplyDelete
  29. Hei!
    Jeg er fast leser av bloggen din, rett og slett fordi du skriver så utrolig bra, ærlig og morsomt.... samtidig som du har et fantastisk flott hjem! Synes du har blandet så fint med gamle umalte møbler mot det hvite, lekkert;)

    Virker som ei dame med bein i nesa du;)

    Gog helg:)

    Klem

    ReplyDelete
  30. Hallo!
    Klart jeg gjerne vil ha en slik flott gave. Thi, hi....
    Jeg leser bloggen din for du inspirerer meg med dine flotte bilder og nydelig interiør.

    Klemmer fra Lena

    ReplyDelete
  31. Klart jeg vil være med......disse hjertene kikket jeg på da jeg var innom deg.

    Skjønn gammel gyngehest....heldige Leon.
    Klem

    ReplyDelete
  32. Hei Nina

    Jeg følger med på bloggen din hver dag blandt annet for å se på masse inspirereden bilder, og lese både artige, inspirerende og kreftfulle innlegg. Men har full forståelse for at det ikke kommer et nytt innlegg hver dag. Synes det bare er utrolig hva du rekker å få ut av dagene.

    Henger fortsatt med som følger så lenge du skriver.

    ha en fin helg
    Jorunn

    ReplyDelete
  33. Hei Nina! Jeg har ingen problemer med å si hvorfor jeg vil være med i trekningen. Jeg sier det igjen det som jeg har sagt før: "Ingen får sagt det som deg!" Du er frisk pust i hverdagen min. Stå på videre:) Telma

    ReplyDelete
  34. Lommeboka mi skal være veldig glad jeg ikke bor i nærheten av deg- da hadde den nok vært meeeget slunken!! Du har utrolig mye flott i butikken din, som jeg ikke finner andre steder, ikke hittil hvertfall:)

    Hilsen Toril

    torilgulliksrud@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. hei...
    ja,takk vil gjerne ha en liten gave... ;)

    Jeg kom over bloggen din via en annen blogg, og det første innlegget jeg så var om lille gutten din, og da gikk jeg gravid og ventet en liten en, så da følte jeg det ekstra spennende å følge deg videre....
    Men jeg liker også utrolig godt stilen din i huset, og butikken, og kunne ønske jeg kunne kommet å fått kikka i butikken en gang, men det er desverre litt langt å reise... :)
    I sommer har det også vært utrolig spennende å følge med i hagen din, du får det virkelig til.... :)
    jeg kommer ikke til å få til sånn hage, ikke i nærheten engang, men er allikevel veldig gøy å bli inspirert.... :)

    stå på videre, du gjør en flott jobb....!!

    ReplyDelete
  36. jeg liker å se i bloggen din! Finnes masse inspirasjon og hygge her :)

    ReplyDelete
  37. God kveld. Jeg leser bloggen din fordi jeg synes du har en fin stil og du skriver utrolig bra =) Er følger på FB så klart ;)
    Søt liten gutt på en sjarmerende gammel hest, er så fint med gammle leker.

    Forsatt god helg til deg å dine :)

    ReplyDelete
  38. Hei Nina!
    Å si noe positivt om bloggen din, er LETT! Linken inn, var hagen din.. Nostalgia har nemlig et årlig forsett, -å få hagen til en levende oase, som skal gi sjelefred og ro i sinnet! -At man ikke trenger å se lenger enn til stuevinduet, for å finne ut at Nostalgia mangler grønne fingre er en annen sak.. Hvert år - samme forsett.. Å tro det eller ei, det går stadig fremover.. (Selv om det er lenge til jeg stolt kan ta en hagevandring i egen hage, med noen andre enn mamman min)
    Bloggen din er hvertfall en utrolig inspirasjonskilde til hagearbeidet, og ikke minst NESTE års planlegging!
    At interiørstilen din viste seg å være en enda større match, var slettes ikke noe minus. Du skriver med snert og humor, så bloggen din ble raskt en favoritt på blogglista mi, og alle innlegg leses med stor fornøyelse.
    At mannen min sikkert ikke er like fornøyd, verken med deg eller mannen din, er en helt annen sak. Han deler nemlig ikke undertegnedes interiørlidenskap, men stilltiende lar han meg holde på. En ikke ukjent kommentar her i huset er nemlig..
    "Wow, kom å se, -se hva Nina har gjort!!
    Nostalgiamannen: "Nina kæm??" Nostalgia: "Åå, Nina fra Paradiset vet du.. fra bloggen.. Hun med de fine gardinene vet du, å den buen i hagen..!?! Jajaja, se her nå; kanskje kan vi gjøre noe sånt? Eller sånn? Hva tror du om denne ideen?"
    -og så kommer GULLkommentaren IGJEN..
    "OJ, se hva mannen hennes har laget til henne da!!!!!!"
    Nostalgiamannen sukker tungt, å tenker tilbake med glede til det glade 90 tall, der ingen blogget, og rødmelde og vogngrønn var akkurat passe fint på veggene...;-)

    Jeg vil gjerne være med i konkuransen din Nina, MEN uansett om jeg blir trukket ut eller ikke, så skal du vite at jeg setter stor pris på bloggen din!

    Ha en fin helg.

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. Selv om jeg er fornøyd er det vel ikke nødvendig å postlegge innlegget tre ganger..
    Beklager!!

    :-)

    ReplyDelete
  42. Jeg synes du har en veldig fin blog med mange flotte bilder og så skriver du veldig godt også!! Jeg elsker hage-innleggene dine!!Energien din er smittsom, jeg får alltid masse inspirasjon til egne prosjekt av å lese her!!

    ReplyDelete
  43. Må berre sei at du står veldig høgt på favorittblogglista mi! Du inspirerer med alle dine prosjekt. Likar også å sjå at sjølv om du får mykje til, så er det også ting som tar tid ;-) (Jfr bad, takstein, maling av hus mm..)Det er faktisk ei lita trøst for meg som også har ca 1000 planer på ein gang...Eg likar stilen din, og at du tør å ha din eigen vri, og faktisk beheld spisebordet brunt, og ikkje malar kvitt slik "lova" er i blogglandia. Den vesle butikken er kjempespennande fordi den er så full av varer, at det nesten blir som ei skattejakt å sjå over alle hyllene og knaggane, og konseptet ditt med hage, oppussing og butikk i bakgården er suverent. Det at du gir så mykje av deg sjølv, og slepp folk så tett innpå, trur eg er ein del av suksessen din, og gjer at eit besøk i butikken, eller på bloggen, ikkje berre gir varer i posen, men ein god dose inspirasjon og god stemning i tillegg, og det er ein stor meirverdi på handelen. I sommar var eg kun ein halvtime ifrå eit besøk, men hadde noko eg skulle nå, så måtte droppe det. Men neste gang køyrer eg ikkje forbi! Klem.

    ReplyDelete
  44. Må berre sei at du står veldig høgt på favorittblogglista mi! Du inspirerer med alle dine prosjekt. Likar også å sjå at sjølv om du får mykje til, så er det også ting som tar tid ;-) (Jfr bad, takstein, maling av hus mm..)Det er faktisk ei lita trøst for meg som også har ca 1000 planer på ein gang...Eg likar stilen din, og at du tør å ha din eigen vri, og faktisk beheld spisebordet brunt, og ikkje malar kvitt slik "lova" er i blogglandia. Den vesle butikken er kjempespennande fordi den er så full av varer, at det nesten blir som ei skattejakt å sjå over alle hyllene og knaggane, og konseptet ditt med hage, oppussing og butikk i bakgården er suverent. Det at du gir så mykje av deg sjølv, og slepp folk så tett innpå, trur eg er ein del av suksessen din, og gjer at eit besøk i butikken, eller på bloggen, ikkje berre gir varer i posen, men ein god dose inspirasjon og god stemning i tillegg, og det er ein stor meirverdi på handelen. I sommar var eg kun ein halvtime ifrå eit besøk, men hadde noko eg skulle nå, så måtte droppe det. Men neste gang køyrer eg ikkje forbi! Klem.

    ReplyDelete
  45. Ja takk, vil gjerne ha en liten gave:))))

    Bloggen din er hærlig! Og inspirerende! Og arti navn da:)
    Har lagt meg til som følger:)

    Hilsen Hege

    ReplyDelete
  46. Leste gjennom hele bloggen din fra siste innlegg til du startet opp den allerede flrste gang jeg kom over den :) Jeg er en av de som ofte sitter å blar meg gjennom bilder, men du skriver på en måte som gjør at jeg ble sittende å lese gjennom innleggene en etter en :) Jeg har kost meg masse i bloggen din, men vakre bilder, masse inspirasjon og koselig tekst :) Jeg drømmer meg litt bort i bloggen din, og det takker jeg for at jeg får muligheten til :) Klem

    ReplyDelete
  47. Bloggen din er en oase, Nina. Et sted jeg alltid finner inspirasjon. Jeg beundrer din entusiasme, med så mange jern i ilden. Jeg har lurt på noenganger, hvor du tar energien fra. Men jeg skjønner at når man får drive med lidenskapen sin, så er det energiskapende. Girlpower! Du viser at det går an, at man kan greie å skape noe!

    Tusen takk, for at jeg og mange andre får ta del i denne energiboost'en av en hverdag du har :)

    Vennlig hilsen
    Tonje Aaring
    tonje_aaring@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Nina. Jeg legger sjelden igjen en kommentar men er innom blogg og facebook daglig. Du skriver så bra om stort og smått. Elsket innlegget ditt om hvite hjem og ikke minst det om å starte for seg selv. Jeg ønsker deg lykke til videre og håper jeg vinner en liten gave fra deg.
    Mvh Siw
    siwarv@gmail.com

    ReplyDelete
  49. jeg syns du har et så lettlest og morsomt språk, og det er moro med alt du får til! Du har en herlig smak når det gjlder interiør, og for meg er du en inspirasjon når jeg har en dag med mye å gjøre, og liten tid. Klarer du, så må jo jeg klare også tenker jeg :)

    ReplyDelete
  50. For en nyydelig blogg du har <3
    Så masse inspirasjon <3
    Skulle ønske jeg bodde litt nærmere butikken din, såå masse fint :)
    Er masse innom bloggen din,
    men har ikke vært noe flink til å kommentere, skal bli flinkere til det, lover, hehe :))


    Hilsen Anja
    anja.madsen@online.no

    ReplyDelete
  51. Hei Nina
    Ja :) jeg vil også være med i trekningen av disse flott premiene og feire deg og dine følgere ….Bloggen din er en inspirasjon – både bilder av hjemmet og hagen din ♥ er innom deg nesten hver dag og titter på alt det fine du viser oss :) og så skriver du så herlig – rett fra hjerte og morsomt ;) Jeg snakker rett som det er om både bloggen din og butikken din til mine venner og familie… Har handlet varer fra deg og vært innom butikken din ♥ som er bare såååå mye mindre i virkeligheten!!! :) at du tar deg tid til å sende varer, besvare mail og meldinger til ivrige kunder står det stor respekt av – samt god service – ikke alle som driver butikk som er like flinke :) Håper du kommer til å blogge i mange år… og at butikken din går godt fremover. Gratulerer med snart 10000 følgere på Facebook – kjempeflott! Ønsker deg en fortsatt fin dag, stor klem fra Mette

    ReplyDelete
  52. Heisann Nina!!
    Alltid like kjekt og smurfe seg gjennom bloggen din!Energisk og full av tanker og ideer-og verbale krumspring!!:)Er innom den daglig for og hente inspirasjon eller om jeg trenger trekke på smilebåndet-for det gjør jeg hver gang!!:)
    I sommer måtte jeg kjøre forbi huset ditt siden jeg var i nærheten-og jaaaa det var kjempekoselig og jeg ser potensialet!!

    Stå videre og husk og stoppe opp også innimellom-selv med pepsi max på morran!!:)

    Ha en fin dag videre fra Martha Gunn Bøe ;)

    ReplyDelete
  53. Du har så flott blogg med masse inspirasjon og flotte bilder.
    Tar turen innom rett som det er, leser masse men dårligere å kommenteren. Får prøve å bli flinkere til det.

    nesten så jeg glemte hagebildene, der er det bare å drømme seg bort. Så utrolig flott!

    ReplyDelete
  54. Hei Nina!
    Alltid en glede og inspirasjon å lese loggen din!
    Topp service og flotte produkt i butikken - lykke til videre!!

    MVH
    Helen

    ReplyDelete
  55. Solveig K. Strandebø28 September, 2010 00:29

    " Du er søt, snill og grei, derfor er vi så glad i deg." ;)

    ReplyDelete
  56. GRATULERER med dagen!

    Du vil vite hvorfor vi følger bloggen din: Jeg oppdaget den først når jeg vant en premie i bloggen "Tomines hjem". Premien var et gavekort hos din butikk. Ble straks følger av bloggen din og har nå lesr hele bloggen. Jeg finner ideer, fine kombinasjoner som gir meg inspirasjon. Jeg setter også stor pris på de ærlige innleggene du har. Eks. om hvordan virkeligheten er for den som starter og driver egen butikk.

    Filsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    ReplyDelete
  57. Hei Nina !
    GRATULERER MED DAGEN !!!!!!!!!!!!!
    Jeg dumpet bort i bloggen din ved en tilfeldighet. Nå er jeg inne hver dag for å følge med på alt det spennende du driver med. FOR en energi !!! Ettersom jeg er hekta på hage selv, er det nok den jeg synes er mest spennende. Måtte virkelig le av innlegget der du skriver at du har vært ute i hagen med hodelykt.... fordi det var blitt mørkt før du hadde tid til å gå ut. Liker også veldig godt stilen på interiøret og det at du skriver så godt. LYKKE TIL VIDERE !!!

    Mvh
    Kanutten fra Bergen

    ReplyDelete
  58. God morgen og gratulere så mye med dagen.

    Igjen har du klart å fange min interesse til å lese bloggen din med flotte bilder som gir meg energi og lyst til å være kreativ på min måte :)
    Ønsker deg en flott bursdag og håper du får alt hva du ønsker deg ;)

    ReplyDelete
  59. Jeg er gjerne med her oxo jeg;)
    Gratulerer med dagen!
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    ReplyDelete
  60. kristinrun@live.no28 September, 2010 08:32

    Hei Nina !!
    Gratulerer m dagen !!!!
    Følger m på bloggen og butikken din, masse lekkert !
    pusser opp et toalett/vaskerom i hvitt og grått så gaven hadde passet utrolig godt !!
    krysser fingrer og tær ;)

    ReplyDelete
  61. Hipp Hurra for bursdagsjenta og den nydelige bloggen hennes :)

    ReplyDelete
  62. Hei på deg navnesøster.
    Gratulerer med dagen! :)
    Du er en stor inspirasjon for meg, og skal jaggu ta turen innom butikken din neste gang jeg er i Molde!
    Vil forresten gjerne ha en liten gave ;)
    Klem fra Nina

    ReplyDelete
  63. Du har så mye lekkert i butikken din, bare synd den ligger så langt unna!

    Hilsen Vigdis fra Larvik

    ReplyDelete
  64. Jeg digger damer med litt tæl og pågangsmot - og du er absolutt blant dem. I tillegg har du en herlig blogg med glimt i øyet og som inspirerer både når det gjelder hage og interiør.

    Gleder meg til å følge deg videre.
    -Og gratulerer så masse med dagen!

    Klem fra Jijji

    ReplyDelete
  65. Heia
    Du har en kjempefin blogg som inspirerer meg, og herlig å sitte å drømme seg bort når en ser så fint du har det både hjemme, ute i hagen og alt det fine du selger i butikken.

    Lykke til videre :-)

    ReplyDelete
  66. Melder meg på, jeg også :) Du har en kjempekoselig blogg det alltid er hyggelig å besøke :)

    Hilsen Margrethe

    ReplyDelete
  67. Dette vil jeg være med på!
    Bloggen din er en av de aller første bloggene jeg begynte å lese, lenge før jeg fikk meg blogg selv, og jeg elsker virkelig alt du skriver, hagen, bildene, hjemmet.. Du gir så mye inspirasjon og det er en fryd å følge deg!

    Når det er sagt, så synes jeg at jeg fortjener å vinne nå- jeg vinner jo aldri!! Hihihi!

    Ha en fin dag videre og GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!

    ReplyDelete
  68. Fikk ikke gratulert deg tidligere i dag, men her kommer det: GRATULERE med dagen :) Du har en kjempeflott blogg, som jeg har fulgt lenge, og ikke minst butikk. Helt etter min smak. Alltid like koslig å komme på besøk i butikken din :)
    Mvh Jannike

    ReplyDelete
  69. gratulerer med morgendagen! Jeg leser bloggen din fordi jeg har veldig lik smak som deg og ser mange løsninger jeg selv kan benytte :) og så har du så mye fint :)

    ReplyDelete
  70. Hei,jeg liker bloggen din supergodt. Den og du er veldig inspirerende for meg å mange andre.Du er ei dame med stå på vilje å får til det meste,både ute og inne.Du har hus å hjem å hage å 4 barn å butikk.....Jeg blir imponert over deg. Syns du er kjempedyktig! Ha en flott uke. Klem fra Karin i Trondheim

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)