Wednesday, April 20, 2011

Bare bilder.....

Egentlig har jeg ingenting vettugt å formidle, for jeg er sliten og trøtt etter mye jobbing utendørs.
Vært nok en hektisk dag, men ikke akkurat så mye å blogge om da.
Beskjært en 70 år gammel buksbom, luket og plantet, ikke akkurat noe som nakkehårene reiser seg til...

Siden ikke alle ønsker å bli foret med hagebilder fra en enda ikke så grønn hage, blir det noen fra butikken i dag, for den er jo åpen hele påska.
Nye rammer....
Håndklestang og wc-papirholder fra Lisbeth Dahl til en rimelig penge.

Nye brikker og kjøkkenhåndkle i maritim stil.
Duftelys fra Mathilde M på tilbud!
Kr 98,- (ord kr 159,-) -Jeg har fått tilsendt dobbel bestilling!
Ny ramme og den siste Lantlig Charm-boken i butikken.


Halv pris på alle kunstige blomster!
Sett med telysestaker på stett
Julerose kr 39,- -50%

To LOVE-sett igjen!
Oppbevaringsboks:
Nyheter:
(Ps kalenderen har magnet-merker)
Små lanterner....
Nydelig blomsterkjede som har havnet i glassverandaen min....
Men det har også lys...
(Finnes i lilla og i hvit i tillegg)
Denne står på lageret, for jeg har ikke plass til den enda.
Men jeg har en ekstra som jeg selger rimelig, for det var to i kolliet.

Smykkeskriv, eller for annet stæsj som har en tendens til å flyte på badet....
Utenpå...


Dette kan bestilles nå!
Har ett inne for øyeblikket. 2490,- er prisen på det.

Ellers sender jeg helst ikke varer for øyeblikket, men klarer nok ikke å avvise bestillinger som gjør lagert mitt lettere å bevege seg i..... (Travelt opptatt i hagen)

Åpent torsdag og fredag 13-15.00
Lørdag 14-17.00
Mandag 13-15.00
Søndag mest trolig stengt.

God påske!

6 comments:

  1. Masse fint som eg ikkje har sett før. Flaks du seier at du ikkje kan sende, for eg har eigentleg sparekniven på gang her ;-), og den kunne fort blitt lagt til side for eit øyeblikk ;-).

    ReplyDelete
  2. Det var noen nydelige rammer du har der :)
    Og en flott blogg har du :)

    Ha en fantastisk Påske
    Laila

    ReplyDelete
  3. Det er såå mye fint her,kunne tenkt meg det meste..sukk.Ha en god skjærtorsdag og takk for titten:)Klem

    ReplyDelete
  4. Så mye fint! Å jeg fikk lyst på mye av det!! ;o)
    Ikke slit deg helt ut i hagen da. Du må ha litt krefter til andre ting også vettu ;o) Håper du kan kose deg og jeg ønsker deg en riktig GOD PÅSKE!
    Klem fra Gro :o)

    ReplyDelete
  5. Sååå mye lekkert,blir helt dårlig!!:)
    Ha en fin kveld:)

    ReplyDelete
  6. Her var det mye kjekt !! :)

    B I R T E

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)